*lykkeligst*
Forumet er livet
Er det gratis uansett hva man gjør til legen? Dersom man går til legen for en vond skulder, må man betale da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så når eg må ta underlivsjekk pga soppinfeksjon, som er direkte årsak av svangerskap? Skal eg da måtte betale noko?lillemortil2snart skrev:
Eller når det er anbefalt å ta influensavaksine for gravide og eg gjer det, men må likevel betale?
Er det rett?
SweetCherry skrev:
Så når eg må ta underlivsjekk pga soppinfeksjon, som er direkte årsak av svangerskap? Skal eg da måtte betale noko?lillemortil2snart skrev:
Eller når det er anbefalt å ta influensavaksine for gravide og eg gjer det, men må likevel betale?
Er det rett?
ang. infeksjonen så skal du ikke betale, med vaksinen så vet jeg ikke for har aldri tatt den selv gravid eller ikke.
ditt legekontor gjorde riktig i å ta betalt for utstyr brukt til undersøke en. Vet det er mange som slipper å betale, men det kan regnes som ekstraservice.Hurricania skrev:
Svangerskapsrelatert ja.... hvorfor lurer du på det, er du gravid?Oceania skrev: