GRATIS FYSIOTERAPAUT

baby 79

Betatt av forumet
Husk det jenter at ALLE får bekkenløsning med eller uten smerter..
Det som er godt å vite er at dere har rett på GRATIS fysioterapaut under svangerskapet, og 6 mnd. etter fødselen..Men må ha en rekvisisjon fra lege

Hos fysio. får dere eget tilrettelagt trenings-program med øvelser, og gog massasje på korsryggen..

Det er noe dere bør benytte dere av..

Det gjør jeg og jeg føler jeg har fått bedre holdning og smertene har stabilisetr seg

Klemmer

skal til legen min på torsdag,da skal jeg be om henvisnind. bekkenløsningen min har blitt helt jæ..... kan nesten ikke gå og har problemer med og reise meg,står jeg for lenge er det vondt oxo. ligger jeg for lenge på ene siden om natten er det oxo fælt. no har jeg fått nok av de smertene[:@] noen som vet om det hjelper med fysio????

Jeg går til fysio.
Han tester da ut hvor du har vondt, og hvor langt bekkenløsningen har kommet,, du får da et tilrettelagt program tilpasset deg..+ at han masserer der du har vondt..
Alt ettersom..

Det som er poenget er at du får bygd opp muskulaturen rundt bekkenet.. Jeg synes det funker på meg.. bading hjelper også..

Den aller viktigste øvelsen for bekkenplager er knipeøvelser..

jeg har benyttet meg av dette..og angrer ikke...
veldig behagelig å bli masert av noen som virkelig kan det...

anbefaler dette oxo til andre..bare husk at legen må skrive ut at du har bekkenløsning/gangbesvær,slik at man slipper å betale egenandelen...

klem[:)]

Back
Topp