Gratis billetter

Boblefrua

Forumet er livet
Om du får/vinner billetter til en forestilling, Tusenfryd, Stena Line ol, og du ikke kan bruke dem. Selger du dem eller gir du dem bort da?

Kommer litt an på. Om jeg får av de gratisbillettene på f.eks stena line gir jeg dem bort. Men om det er billetter til en konsert eller lignende som i utgangspunktet kostet noe tenker jeg litt annerledes selv om ikke jeg personlig har betalt dem.

Kommer an på hva og til hvem.

Hadde kommet til å gitt de bort :)

Har aldri vunnet noe.... Men hadde jeg det og ikke fikk dratt, ville jeg gitt det til noen jeg kjenner:)

Varierer med hva jeg synes de er verdt, og om jeg kjenner noen som vil ha dem: Legoland-billettene fra tegneseriebladene kaster vi, dem får jo "alle." Sirkusbillettene jeg vant i fjor, ga jeg til en venn som ville gå. En gave ville jeg sikkert solgt, og brukt pengene til noe lignende en gang vi har tid?

Gir de bort :) altid noen venner eller familie som kan få bruk for de ;)

Gir dem bort til gode venner eller familie :) Jeg har jo ikke betalt noe for det selv, så da synes jeg det er feil å "tjene" på det :)

Haha gir de bort. Jeg har sett folk prøve å selge sånne color line billetter de har fått gratis i posten :p

De ville jeg gitt bort. Helt klart! Koselig at andre kan ha glede av billettene dersom jeg selv ikke kan bruke dem :). Jeg taper jo uansett ikke noe på det, men kan gi andre en god opplevelse.

Slikt gir jeg bort:)
Men når jeg feks har fått gavekort etter å ha deltatt i spørreundersøkelse så har jeg brukt det som bursdagsgave til fettere og lignende. 200kr er like mye 200kr om jeg har fått de eller brukt de..

Back
Topp