Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere sett at man kan bestille gratis barnepakke på Rimi?
Man legger inn navn og adresse på Rimi.no og hvor gammelt barnet er, eller når man har termin. Så sender de først en pakke fra 0-6 mnd, og deretter en fra 6-12 mnd.
Du får ein hentelapp i posten, og så må du på ein rimibutikk å hente pakken..
Her er utdrag frå nettsida deiras...
"Med Rimis Barnepakke kan du prøve mange av de viktigste produktene barnet ditt trenger de første seks månedene. Helt gratis. Fyll ut bestillingsskjemaet, og du får et verdikort hjem i posten. Når barnet fyller seks måneder, får du et nytt verdikort på enda en barnepakke tilpasset barn mellom seks og tolv måneder. Dette kan veksles inn i Rimis Barnepakke i hvilken som helst av våre butikker. Vi håper Barnepakken hjelper deg til å finne de produktene som passer best til barnet ditt. Det koster så lite. "
Er det noen som har fått hentelapp på denne enda? Jeg fylte ut skjema i vinter en gang og har fortsatt ikke fått noen hentelapp... Men jeg fikk jo fra BAM og Libero denne uka, så det kan jo hende at den er rett rundt hjørnet. [:)]
Den har jeg henta! Var prøver på to str bleier, en smokk, våtservietter, engangs stelleunderlag, to småtuber tannkrem, bonuskort på bleier, og tåteflaske....