Gratis barnemat(...og etterhvert andre "ting")LINK

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Prøve ut nye VAREPRØVER GRATIS[:)] ??Fikk mail om at de trenger folk som kan teste BARNEMAT(har ikke sååå liten unge selv)!

MAN FÅR OGSÅ BLI MED I ANDRE KAMPANJER[:)] Jeg har selv fått blandt annet hundematprøver jeg har brukt på min og venners hunder[:)] Helt gratis og ikke mye mas[;)]

Meld dere på her(hvis man finner ut etterhvert at man ikke har lyst lenger så er det bare å slette mailer man får og de stopper å kontakte deg[;)]):

[link=https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=reimaturbotec]https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=reimaturbotec[/link]  

De maser ikke altså... jeg har vært med på 2 tester på 6mnd(I august og oktober[:)][:)]...ble 7 mnd det). Luftrensere og hundemat/godteri fra pedigree...[:D][:D]  

er alt medlem,og aldri sett snurten av en eneste pakke[:'(]Bare noe tull,for jeg har faktisk blitt lovt litt av hvert.

jeg har vært medlem i over 1 år, og enda ikke fått noe[:'(]
ikke fått spørsmål om jeg vil være med å teste barnemat heller.........

ORIGINAL: ^SuperMamma^

meldte meg inn for 8 mnd siden jeg og har fårtsatt ikke fått en enesta pakke[:@]

meldte meg inn for 8 mnd siden jeg og har fårtsatt ikke fått en enesta pakke[:@]

er d mulig[:@][:'(] da gidder jeg ikke bruke min dyrbare fredgaskveldtid på det sjemaet der nei [:D][8D]

jeg har vært med i et år og kun blitt tilbudt to kampanjer. kjedelig!!
Skulle gjerne vært med på den barnematkampanjen, men lillegutt er ikke født enda, så da får jeg ikke registrert noe fødselsdato.

Jeg fikk mail fra de i dag om jeg kjente noen med små barn som ville teste gratis barnemat. Måtte le litt da jeg sitter her med en på 6,5 mnd selv, men får ikke vareprøver selv[:D]

ORIGINAL: svampebob

Jeg fikk mail fra de i dag om jeg kjente noen med små barn som ville teste gratis barnemat. Måtte le litt da jeg sitter her med en på 6,5 mnd selv, men får ikke vareprøver selv[:D]

jeg vil jeg vil!!!

er ikke ofte man får da... vet ikke lenge jeg har vært medlem... har vært med på 2 tester[;)] Plutselig får man mail... men måtte melde meg inn på nytt jeg da jeg meldte en test for sent og da spurte de meg aldri igjen[8D]...så med den så er det 3 tester jeg har vært med på[:D]

Jeg glemmer jo mellom hver gang at jeg er medlem...[:D] Derfor det er greit synes jeg... liker overraskelser[:D][:D][:D]... tror jeg har vært medlem i 6mnd. Har testet hundemat og luftrensere[:D][:D] ...og på et annet nick masse godteri [;)]

Jeg har testa ellen tamponger, extra pastiller, fanta B'good og nestle ferdig grøt[:)]
Synes det er gøy jeg! Alltid moro å få noe gratis og det er mye i hver pakke[:D]

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Jeg har testa ellen tamponger, extra pastiller, fanta B'good og nestle ferdig grøt[:)]
Synes det er gøy jeg! Alltid moro å få noe gratis og det er mye i hver pakke[:D]

hvorfor får noen mange, mens andre ingenting?

Bra noen har det da[:D][:D] Fikk nesten dårlig samvittighet[:o][:D] Liker pakke i posten jeg også[;)] 

ORIGINAL: maryjoleen

Tror de dropper folk fort hvis de ikke rapporterer sånn jeg ikke gjor første gangen pga ble no feil... så da droppa de meg. Fikk raskere og mer respons denne gangen jeg meldte meg inn[:)][:)] Men babymat passer ikke helt for meg å teste da...har unge på snart 3 år[:D][:D]

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

ORIGINAL: maryjoleen

Tror de dropper folk fort hvis de ikke rapporterer sånn jeg ikke gjor første gangen pga ble no feil... så da droppa de meg. Fikk raskere og mer respons denne gangen jeg meldte meg inn[:)][:)] Men babymat passer ikke helt for meg å teste da...har unge på snart 3 år[:D][:D]

ja men har jo aldri fått noe mail eller tilbud om å få teste noe[8|]

Back
Topp