Gratis babypakker

Libero - fikk i postkasse ca 1,5 uke etter bestilling
Kiwi - fikk hente ut 3 dager etter bestilling
REMA 1000 - venter litt og er usikker om vi skal hente ut siden vi ikke likte bleiene her på forrige.
Apotek 1 - skal hente ut når det nermer seg fødsel

:Heartred
Oi! Så heldig du var!

Libero - fikk i postkasse ca 1,5 uke etter bestilling
Kiwi - fikk hente ut 3 dager etter bestilling
REMA 1000 - venter litt og er usikker om vi skal hente ut siden vi ikke likte bleiene her på forrige.
Apotek 1 - skal hente ut når det nermer seg fødsel

:Heartred
Av nysgjerrighet; Hvor fikk du hentet ut Kiwi-pakken? Antar kanskje du ikke bor i Oslo/på Østlandet iom at det skulle være tomt her, eller er lagerstatus endret?

Av nysgjerrighet; Hvor fikk du hentet ut Kiwi-pakken? Antar kanskje du ikke bor i Oslo/på Østlandet iom at det skulle være tomt her, eller er lagerstatus endret

Av nysgjerrighet; Hvor fikk du hentet ut Kiwi-pakken? Antar kanskje du ikke bor i Oslo/på Østlandet iom at det skulle være tomt her, eller er lagerstatus endret?
Fikk hentet i dag på Kiwi Jordal. Måtte ringe litt rundt før jeg fikk napp. Vet at de sa på telefon at de skulle få inn på Kiwi Kjeller onsdag denne uken. Du kan jo ringe dem i morgen tidlig å høre?

Bur på Vestlandet var bare tilfeldig jeg var innom lokal butikk og de hadde en igjen som jeg fikk med

Dere som har fått babypakker. Er de verdt bryet om å hente?

Da er Liberopakken bestilt.

Dere som har fått babypakker. Er de verdt bryet om å hente?
Ja, fordi da jeg skulle plukke varene selv, så sa han i kassen at prisen ble ca.500kr for Kiwi sin… så ville hentet.
Rema sin var vel ca. 300kr
Apoteket sin var fin. De hadde tilbud på noen av varene og vi kjøpte salven i mye større str på tilbud.
Absolutt å anbefale alle: Rema, Kiwi, Libero og Apotek 1.

Du får vel 2 Libero pakker som er litt mindre enn de vanlige med str 1 og 2 i. Det står en kode i dem og du får 50poeng ved å scanne/skrive inn koden i Libero sin app.
Når du bestiller Libero sin pakke får du med en liten brosjyre med 100 gratis poeng du kan scanne. I tillegg har de et spill hvor du må fange bæsj som faller ned. Får du 100 i skår, får du 100 poeng (engangs)

Så da ender du automatisk med 300 poeng allerede før babyen er født

Back
Topp