Gratis babypakker

Brunette87

Forelsket i forumet
Hvilke gratis baby pakker finnes/ anbefales?

Jeg hentet kun den på kiwi. Synes den stelleveska som fulgte med var så praktisk så da hentet jeg ut den. Men som tigerbaby skriver les betingelsene. Det er litt ymse der

Hva med pakken fra name it og barnashus?

Jeg hentet kun den på kiwi. Synes den stelleveska som fulgte med var så praktisk så da hentet jeg ut den. Men som tigerbaby skriver les betingelsene. Det er litt ymse der

De har sluttett med stellevesken desverre:-(

Jeg hentet ut følgende:

-Name It (en boddy, bukse og koseklut, kjempe fornøyd med de, måtte «bli medlem» å få tilsendt reklame, men det havner rett i reklame ppstkassen på e-posten min og det er fullt mulig å trykke «unsubscribe» på reklamen senere:-) har brukt klærne masse:-)

-kiwi, måtte være trumf medlem, var det fra før så ingen problemer der ( innholdt litt bind/truseinnlegg etc til mor og litt bleier og stelleprodukt til baby, og jeg fikk med noen biteringer men vet det inneholde litt forskjellig, noen andre fikk skjeer istedenfor biteringer feks)

-apotek 1 ( dette er kanskje den jeg var mest fornøyd med:-)) måtte laste ned app på tlf og «bli medlem» men synes det bare har kommet fordeler med det og ikke noe «masete greier» ( inneholdt avent flaske og avent smukk, prøver på stellekremer, bleier, våtservietter, ammeinnlegg + blad og brosjyrer og 2 mnd gratis viaplay abonoment.

-Rema 1000 her måtte jeg sende en slags «bestilling» har heller ikke her fått noe «krav» av noe slag og ingen reklame eller masete greier. (Pakken inneholdt bleier, stelleprodukter, en body til baby (tror det var denne som inneholdt en mam smukk også eller så var det kiwi sin)

Det var de jeg hentet ut. Disse pakkene er gratis men mange av de krever kanskje at du er medlem hos de, har ikke synes det har vært noe negativt på noen av disse stedene og det er fult mulig å angre seg senere:-), har vært veldig greit å få teste både ulile bleie merker, stelleprodukter og smukker.

Jeg så på de andre pakkene også, men de var en betalingssum og jeg synes ikke innholdet var så interresant for min del på de. Men det kan jo hende du synes:-)

Hentet forresten også ut bleiebøtte på barnas hus men, man må betale for de posene som fulgte med.

I tillegg får du 10% på et kjøp om du melder deg onn i kundeklubben:)
Hva med libero klubben?

Hva med libero klubben?

Den har ikke jeg fått men den så jo veldig fin ut da:-)

Jeg hadde helt klart bestilt den også om jeg hadde vist om den den gangen:-) nå er jenta mi snart tre mnd så tenker det er litt sent for min del. Men jeg har jo faktisk meldt meg inn i liberoklubben. Merkelig at jeg ikke har fått med meg at de også har en slik pakke:-)

Jeg hentet på apotek1, rema 1000 og kiwi. Var vel bare apoteket sin som gjorde jeg fikk en del reklame på mail, men jeg bare fjernet abonnementet på reklamen etter hvert som jeg fikk det. Var kjempefornøyd med alle tre, kjekt å få prøvd de ulike bleietypene, smokkene, våtservietter og tørre klutene i alle fall :) og kjekt med biteringer og en liten flaske og slikt!

Sikkert dumt spm - men hvor melder man seg på sånt? Lasta ned apotek1 sin app, men bare tilbud om 40% på div hudpleie produkter...

Sikkert dumt spm - men hvor melder man seg på sånt? Lasta ned apotek1 sin app, men bare tilbud om 40% på div hudpleie produkter...
Søk opp gratis babypakker på google. Så går du inn på en og en tilbud. Bare husk å ikke bli lurt mellom. Velkomstpakke og babypakke. Velkomstpakke koster.

Back
Topp