Gratis babypakker

ECB

Glad i forumet
nå har jeg fått alle disse gratis babypakkene i hus.
Kjempefornøyd med dem fra kiwi, rema og apotek 1.
Den fra skoringen var den eneste som ikke var gratis. Den måtte jeg betale 60kr i frakt for.
Den var også den eneste babypakken jeg var virkelig skuffet over.
Innholdet var helt elendig og absolutt ikke værdt de 60kr jeg betalte for den.

nå har jeg fått alle disse gratis babypakkene i hus.
Kjempefornøyd med dem fra kiwi, rema og apotek 1.
Den fra skoringen var den eneste som ikke var gratis. Den måtte jeg betale 60kr i frakt for.
Den var også den eneste babypakken jeg var virkelig skuffet over.
Innholdet var helt elendig og absolutt ikke værdt de 60kr jeg betalte for den.
Jeg har og fått den de Skoringen og er ikke fornøyd jeg heller. Men jeg syns at kosehunden var ganske ålreit, så jeg tenkte at den var verdt de 60,- sånn ca akkurat ;)

Prøver å bestille fra kiwi, men skjønner ikke hva som skjer, logger meg inn på kiwi sin sise, bestiller men får ikke noe bekreftelse etterpå. Det har gått allerede 2uker..noen som opplevde lignende?

Prøver å bestille fra kiwi, men skjønner ikke hva som skjer, logger meg inn på kiwi sin sise, bestiller men får ikke noe bekreftelse etterpå. Det har gått allerede 2uker..noen som opplevde lignende?

Jeg fikk heller ikke bekreftelse. Ligger på trumfen din. Gå til kiwi og si du skal ha babypake også igjenom trumfkortet eller trumf på bankortet blir pakken gratis [emoji4]

Jeg har og fått den de Skoringen og er ikke fornøyd jeg heller. Men jeg syns at kosehunden var ganske ålreit, så jeg tenkte at den var verdt de 60,- sånn ca akkurat ;)
Ingen av mine barn har brukt den typen koseklut selv om de alle har hatt slik. Kansje lillemor liker den og den faktisk viser seg å være verdt pengene :)

Ingen av mine barn har brukt den typen koseklut selv om de alle har hatt slik. Kansje lillemor liker den og den faktisk viser seg å være verdt pengene :)
Satser på det [emoji106] min er veldig glad i kosedyrene sine. Han er heldigvis ikke avhengig av en spesiell, men finner mye trøst i dem ved soving, når han er lei seg etc.

Back
Topp