Som Rema ansatt så kan jeg jo si at Rema har en type [emoji5] om det er bra det som er oppi vet jeg naturligvis ikke da jeg er førstegangs og ikke har noe erfaring [emoji23] men det som er i Rema sin er: Bleier str 2, tørre stellekluter, badesåpe, våtservietter 25pk, smokk(mam 0-6mnd), body(står familien midtpunkt på) og det er en overraskelse i den også, men der vet jeg ikke hva det er, eller om det er forskjellig fra pakke til pakke eller samme i hver. Har to venninner som begge fikk store bind som overraskelse, hun ene fikk nattbind [emoji5] på bildet er det en annen. Ensom har fått vaskepulver.
Vet at Kiwi også har en babypakke som jeg har hørt skal være bra, står ikke noe på sidene dems hva som er oppi[emoji5]
Apotek 1 og har en pakke som inneholder: gjensidige forsikring, Avent tåteflaske, la Roche-posay cicaplast balm B5, la Roche-posay balm krem, bepanthen salve, et eksemplar foreldre og barn blad, Avent smokk, Avent ammeinnlegg, Mam smokk, mam tåteflaske, dermica baby våtservietter, dermica baby tørrekluter, blenda sensitive vaskemiddel, neutral flytende vaskemiddel, attends soft truse innlegg og 2mnd gratis Viaplay [emoji5]
Min søster hadde den fra Apotek 1, og hun var veldig fornøyd med alle produktene der. Jeg syns jo også den virker veldig interessant då det er mye nyttig i den syns jeg. Kommer uten tvil til å bestille Apotek1 sin [emoji5]