Gratis babypakker

Mina Viela

Blir kjent med forumet
Nå er det noen år siden sist jeg fikk disse men stemmer det at det bare er apotek 1 og rema 1000 sin babypakke som er å få nå?

Er både libero, vitus apotek og rimi (de finnes jo ikke lenger så forstår den) sine babypakker vekke?

Libero-pakker så jeg reklame om for litt siden, så den må jo finnes enda.

Benyttet meg ikke av noen av dem sist, men tror jeg vil prøve apotek1 sin og den bleiebøtta :)

Libero har kiwi ja :) dei har laga nye pakka faktisk, så no trur eg du får med ei svart stelleveske :D

Libero har kiwi ja :) dei har laga nye pakka faktisk, så no trur eg du får med ei svart stelleveske :D

Jeg hørte at denne avtalen ikke var lenger, så kiwi skulle ikke levere disse pakkene lenger. Finner ingen informasjon om libero pakken og når jeg trykker på eldre linker kommer det bare siden finnes ikke lenger osv..

Jeg hørte at denne avtalen ikke var lenger, så kiwi skulle ikke levere disse pakkene lenger. Finner ingen informasjon om libero pakken og når jeg trykker på eldre linker kommer det bare siden finnes ikke lenger osv..
Rart, søstera min er assisterande butikksjef på kiwi her og ho seie detta vertfall :)

Du har helt rett, og det er så rart at jeg nettopp så reklame for liberopakker[emoji849]
b6cf64797d2d8fb343bb1771f7b39493.png

Back
Topp