Fant ingen tråd med dette, men fikk nettop med meg at Rema 1000 også har fått slike gratis babypakker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er flere steder (var i alle fall forrige gang jeg fikk barn) hvor man ikke får hentet ut før 3 mnd før termin.Hos Rema1000 får man ikke bestilt denne gratispakken før det er under 3 måneder igjen til termin.. Vet det finnes en oversikt over flere gratis babypakker på www.babypakker.no ☺ Har ikke selv bestilt noen enda, men tenkte å bestille etterhvert! ☺
Hva klager de på?Elsker gratispakkene til baby! Synes det er et kjempebra tiltak, og flott at Rema også er med nå. Vi har nettopp hatt en tråd nå om rema sin på generelt. Gikk på at folk er så frekke og klager på gratispakken av diverse årsaker...![]()
Det var klager på at de ikke hadde laget denne pakken før, at barnet måtte være maks 6 mnd, at innholdet ikke passet deres behov, at det måtte være 3 mnd til termin etc... Passe frekt!Hva klager de på?Rimelig teit å klage på noe man FÅR, men jeg blir nysgjerrig på hva de klager på
![]()
Men er det et problem da?Men Rema sin får du ikke bestille før det er under 3 mnd til termin. Andre pakker får du bestille men ikke HENTE før du er under 3 mnd til termin.
Anbefaler apoteket sin
Selv har jeg begynt å bestille diverse. Kjekke å ha, gøyt å få når ventetiden blir lang![]()
Hahaha, seriøstDet var klager på at de ikke hadde laget denne pakken før, at barnet måtte være maks 6 mnd, at innholdet ikke passet deres behov, at det måtte være 3 mnd til termin etc... Passe frekt!![]()
Ikke sant? Har vi ikke problemer så skal vi jaggu lage noen...Hahaha, seriøstGodt vi har noen i-landsproblemer å ta tak i!
![]()
Lurer på hvordan det er med rimi sin også, de gjør jo om alle sine butikker så vidt jeg vet. Den var en av de beste pakkene.Vitusapotek skal slutte å ha de pakkene :/ er litt usikker på apotek 1, lenge siden jeg har vært på jobb der nå.. :/
Tørrkluter får du også kjøpt på vognhuset Rudo i Strømmen om du bor i nærheten.. ☺ Vi fikk nemlig med en stor pakke på det når vi kjøpte vogn der.. ☺Gleder meg til REMA1000-pakka. Den fantes ikke med førstemann. Kjempebra at de nå også har begynt med tørrkluter som man ellers bare får kjøpt på apoteket![]()
Hehe, det er litt for langt. Er jo ikke noe problem egentlig at man bare får kjøpt de på apoteket ellers, men det er jo en ekstrating man må huske på. Synes det er kjekt at jeg bare kan ta med en pakke på en vanlig handletur istedenfor å måtte huske på det før apoteket stengerTørrkluter får du også kjøpt på vognhuset Rudo i Strømmen om du bor i nærheten.. ☺ Vi fikk nemlig med en stor pakke på det når vi kjøpte vogn der.. ☺
Ser godt den!☺ Du sparer jo også tid ved å få handlet mer på et sted! ☺Hehe, det er litt for langt. Er jo ikke noe problem egentlig at man bare får kjøpt de på apoteket ellers, men det er jo en ekstrating man må huske på. Synes det er kjekt at jeg bare kan ta med en pakke på en vanlig handletur istedenfor å måtte huske på det før apoteket stenger![]()
JaSer godt den!☺ Du sparer jo også tid ved å få handlet mer på et sted! ☺
HeheRema sin har jeg henta. Løy på termin datoen. Apotek 1 har. Å Libero klubben har.
JaVi bruker bare disse tørrklutene ved bleieskift. Førstemann reagerer litt på våtservietter, ihvertfall når vi abre bruker de over en lengre periode. Så absolutt å anbefale!
Det blir vår første så vi må bare prøve oss fremover etterhvert... ☺