Gratis babypakker :)

Alltid gøy med de gratis boksene fra libero og diverse apotek :) Har også blitt med i goboken bare for å melde meg utigjen :p men denne gangen ser jeg det er det samme innholdet som sist så da står jeg over det ;) Første gangen fikk vi dobbelt og trippelt opp av mye greier, jeg huska ikke hva jeg hadde meldt meg inn i og hvilken email jeg brukte.. det samme gjorde barnefaren pluss at goboken ringte å meldte han inn.. Nå skal jeg snart på diverse apotek å sanke stæsj :p

Har fått mammabox fra barnashus. Men den var skuff

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig. Kjempefin reflex pysj, men ellers et gammelt henne blad og masse reklame..og sikkert noe jeg har glemt ;)

I min var det ikke pysj. Var en kort ermet body som det stod boy på. Vi venter jente og sa fra om det;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk en kjempe fin pysj i str 56 :) noen kakelys, en nuk tutt, en pose vaskeservietter og to rosa vaskekluter :) kjekt med alt som er gratis :)

Fikk en kjempe fin pysj i str 56 :) noen kakelys, en nuk tutt, en pose vaskeservietter og to rosa vaskekluter :) kjekt med alt som er gratis :)

I mammaboxen? Jeg fikk også lysa og nuk smokk(glemte de), men ingen vaskekluter eller vaskeservietter i min pakke...rart det er så forskjellig....

I mammaboxen? Jeg fikk også lysa og nuk smokk(glemte de), men ingen vaskekluter eller vaskeservietter i min pakke...rart det er så forskjellig....

Jepp i mammaboksen... Også en grøtprøve og en liten solkrem

Hvordan gjør man det med den Babyboxen fra Sverige? Min søster er i Sverige nå.

Hvordan gjør man det med den Babyboxen fra Sverige? Min søster er i Sverige nå.
Den fra Sverige, altså fra babybox.se får ikke jeg til å bestille. Man må være bosatt i Sverige med svensk person nummer.. Så jeg har gitt opp den.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Back
Topp