Gratis babypakker

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg er skikkelig imponert over alt de sender med nå, mot for sist gang! Husker at jeg sist fikk ett par kremer og en body + en leke fra Libero. Nå har jeg hentet 2 pakker, den ene fra Apotek1, den andre fra VitusApotek, og jeg er storfornøyd! Masse ting jeg ikke trenger å tenke på å kjøpe på ei stund :D

487682_10152674878100052_565734351_n.jpg

Denne er fra VitusApotek :) Var også med en pakke med engangsservietter fra Vidi barn. Konge!

486103_10152674877215052_1120817774_n.jpg

Og denne er fra Apotek1 :) Var med 4 bleier fra Pampers også.
 
Fant du den lappen fra lindex som gir deg en gratis body og? :) den var bak på det heftet sokkene satt fast i :)
 
Jeg å syns det var mye bedre innhold i pakkene nå enn sist :)
 
Ja så fine pakkene er! Har fått de to og en fra bam (?).
Men innholdet er varierer ser jeg! Gleder meg til Rimi sin!
 
Jeg er også kanon fornøyd! Her er innholdet som jeg har fått i de 3 pakkene, Vitusapotek, Apotek1 og Bam.
Gleder meg til Rimi sin og HÅPER at jeg får life sin også.
 

Vedlegg

  • 1363799156544.jpg
    1363799156544.jpg
    57,3 KB · Visninger: 94
Jeg er også kanon fornøyd! Her er innholdet som jeg har fått i de 3 pakkene, Vitusapotek, Apotek1 og Bam.
Gleder meg til Rimi sin og HÅPER at jeg får life sin også.
Den fra Bam, kommer den på et visst tidspunkt i graviditeten? Tror jeg har registrert meg der, men har ikke fått noe.. :)
 
jeg fikk også den fra bam veldig fort, jeg har henta fra åpotek 1. men var det flere gratis ting i den fra åpotek 1 enn den bodyen fra lindex?
var det ikke den fra life som de hadde slutta med? Noen som har fått fra life?
 
jeg fikk også den fra bam veldig fort, jeg har henta fra åpotek 1. men var det flere gratis ting i den fra åpotek 1 enn den bodyen fra lindex?
var det ikke den fra life som de hadde slutta med? Noen som har fått fra life?

Jeg så ikke noe mer som var gratis... Men masse rabatter her og der :) Det var det i BAM også.
 
Når jeg bestilte den pakken fra Rimi kom det opp at jeg kunne vente den i uke 19, da er jeg 37 uker.
 
Jeg får opp at rimi pakken sendes meg i uke 18.
Fikk ikke sokker eller smekke...
Men fikk en stor pakke always og smokkesnor bl.a..
 
Har hentet apotek pakkene og 1 fra libero på Kiwi :) har nok våtservietter for en god stund nå :) jeg fikk 2 hente lapper i posten fra libero så får se om jeg tørr å bruke den andre lappen også :)
 
Oi, var ikke klar over at apotekene gir ut babypakker! :) tror jeg må ut på samlerunde imorgen ^^
 
Har ikke kommet meg så langt at jeg har hentet mine enda jeg,må få skrevet ut lappene og ta meg en tur i nærmeste fremtid tenker jeg:)
Var jo så masse fint:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har ikke kommet meg så langt at jeg har hentet mine enda jeg,må få skrevet ut lappene og ta meg en tur i nærmeste fremtid tenker jeg:)

Var jo så masse fint:)



Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg viste bare frem mobilen på både apotek1 og vitusapotek og fikk begge pakkene sånn :)
Så slipper man å stresse med å skrive ut mener jeg!

Jeg gleder meg til rimi-lappen kommer i posten!
 
Rimipakken kun en gang? Kjipe ass! :p
 
Back
Topp