Gratis babypakker:)

Så kjekt, tusen takk! Skulle gjerne fått pakkene med en gang. Utålmodig! Hehe

Noen som veit hvem man kan få 2 ganger ;) ?

jeg gikk inn for å se om det går ann å bestille rimipakken, og sendte inn skjema for å se. Og jeg fikk sendt skjemaet i alle fall, og det stod:
Takk for din bestilling!

Verdikortet for Rimis Barnepakke blir sendt deg i løpet av kalenderuke 32/2013

Får alle den beskjeden selv om de har fått pakken før? -også bare lar de være å sende verdikortet?

Jo men når du helt nederst skal skrive inn koden for å fullføre bestillingen, får hvertfall jeg opp at jeg allerede er registrert og har fått den før.

ja, jeg skreiv inn den koden og fikk fullført bestillingen..:p kan det ha noe med at vi har flyttet, og jeg har ny mailadresse? ikke vet jeg..:)

Ja, det har noe med det å gjøre! Vi har også flyttet og jeg har ny email og fikk rimipakken med nr 3, fikk ikke med nr 2( gamle adressen) :-)

Har ikke vært inne å kikket på linken, så mulig det sto der; Men er det typ helt gratis? Eller må man betale porto og bli medlem av noe? (Altså, jeg skjønner jo at man ikke blir medlem av Rimiklubben for de med smått, men ja ;) )

Har ikke vært inne å kikket på linken, så mulig det sto der; Men er det typ helt gratis? Eller må man betale porto og bli medlem av noe? (Altså, jeg skjønner jo at man ikke blir medlem av Rimiklubben for de med smått, men ja ;) )

Helt gratis :)

Jeg kommer til å hente gratis bleie bøtte hos barnas hus hvertfall også den på apoteket er jeg veldig fornøyd med. Rimi har jeg sendt inn på begge gangene men bare hentet pakke nr en og ikke nr to. Kanskje jeg skal somle meg til å hente begge denne gangen :-). Libero har jeg også fått så blir vel kanskje den også :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Jeg har nettopp registrert meg for Babybaby-pakken. Bare for å se om det funker enda en gang. Det gikk bra. Babyboxen derimot kunne jeg ikke bestille. Der står det at jeg har fyllt ut allerede...

Dette er jo kjempekjekt :)
Hjelper litt på når man er førstegangs fødende.. man får litt innblikk i hva man trenger, så får man jo forskjellige prøver så man kan prøve å se hva som passe best til barnet sitt..
Supert med en oversikt over di pakkene man har mulighet til å få :) regner med di aller fleste liker gratis ting ;)

Jeg meldte meg inn i liberoklubben og babybox for en liten stund siden, men vi skal flytte snart, burde jeg sende de en mail eller noe, eller sender de mail før de sender ut noe?

Back
Topp