Gratis babypakker ✌️

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hvor kan man hente?
Registrerte meg på Apotek1 nå, men klarer ikke huske alle andre stedene i farta [emoji28]

Mener å ha lest at Kiwi skulle lansere ny, men vet ikke.
Eller fungerer vel babypakker.no fremdeles?

Takk for tips! Skal sjekke de ut, hvertfall [emoji4][emoji111]️

Barnas Hus har jo også den bleiebøtta, men den har vi allerede etter 2-åringen. Brukte den bare i babytiden, da det var mange bleier i løpet av dagen. Blir jo dobbelt så mange denne gangen, så den er sikkert fortsatt grei [emoji28]

Man kan spørre på Kiwi om de har igjen noen av de som de hadde med stelleveske. Mange gjør det og får hvis butikken har igjen [emoji4] Jeg spurte i en kiwi her og fikk uten noe problemer.

Er det tidligst 3 mnder før man kan bestille?:)
jeg bestilte for lenge siden (lenge før jeg kunne hente den) og hentet den fot noen uker siden (også før jeg kunne hente den)

Man skal jo egentlig vise frem bestillingen på App når man henter, men jeg fikk hente ut uten å vise noe. Trengte ikke vise bevis på at jeg var gravid engang. Så antar at jeg fortsatt har mulighet til å hente flere siden de ikke krysset noe eller sånt.

jeg bestilte for lenge siden (lenge før jeg kunne hente den) og hentet den fot noen uker siden (også før jeg kunne hente den)

Man skal jo egentlig vise frem bestillingen på App når man henter, men jeg fikk hente ut uten å vise noe. Trengte ikke vise bevis på at jeg var gravid engang. Så antar at jeg fortsatt har mulighet til å hente flere siden de ikke krysset noe eller sånt.

Da får du nok henta en pakke til ja. Jeg skal bestille snart jeg også. Spent på alle disse pakkene.

Vil bare komme med en liten obs obs. Da jeg trodde tante barn var det nærmeste jeg skulle komme for 6 og 7 år siden. Bestilte jeg disse " gratis" bok pakkene. Ene sendte meg bøker jeg hadde avbestilt. En ville ikke si opp abonnementet. Og alle sendte meg e-post lenge etter jeg hadde meldt meg ut. Vet flere har hatt problemer med dette.

Vil bare komme med en liten obs obs. Da jeg trodde tante barn var det nærmeste jeg skulle komme for 6 og 7 år siden. Bestilte jeg disse " gratis" bok pakkene. Ene sendte meg bøker jeg hadde avbestilt. En ville ikke si opp abonnementet. Og alle sendte meg e-post lenge etter jeg hadde meldt meg ut. Vet flere har hatt problemer med dette.
Akkurat bokklubber, de får være! Husker da jeg var liten så tok mamma en tlf i uka minst for å prøve å si opp de greiene der. Komplett umulig!

Noen som vet hvordan det er med babypakker for oss som venter tvillinger? Tror dere noen gir ut dobbelt? :-p Lov å håpe

Noen som vet hvordan det er med babypakker for oss som venter tvillinger? Tror dere noen gir ut dobbelt? :-p Lov å håpe

Tror noen gjør det, i alle fall mulig å spørre. Vet noen har fått det

Back
Topp