Gratis babypakke

Februar2022

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Er det noen som har bestilt / hentet gratis babypakker?

Jeg bestilte både fra Rema 1000, Kiwi og Apotek 1. Tenkte det var greit å få litt forskjellige produkter og teste seg fram med :) Jungelen av bleier, våtservietter ++ føles veldig stor for en som ikke har noe erfaring :laughing002

Har hentet fra Kiwi og Apotek 1 - og jeg syns man fikk masse! Henter på Rema 1000 seinere i dag.

Har du erfaringer / anbefalinger fra tidligere? Har hørt mye skryt av bleiene fra Rema, har noen prøvd?

Bra du nevnte det. Har bestilt et par, men ikke hentet de. Husker vi fikk en del nyttig sist, men mye rammel også.

Da har jeg bestilt Rema sin også. Så da har jeg de samme som deg :-)

Mener jeg fikk tak i enda flere forrige gang, men ser ut til at mange har sluttet med de?

Hentet apotek1 & rema pakkene :-) Synes det var greit innhold så får teste litt ulike bleier, smokker og kluter. Bruker ikke å handle på kiwi så bestemte oss for å ikke hente/bestille der :-)

Har bestilt og hentet på Apotek1, Rema og Kiwi. Alltid kjekt med litt gratisprøver :)

Her har vi brukt både kiwi (lillego) og rema 1000 (lev vel), begge har funket fint til lillegutt :) Har hørt at det er en del barn som har reagert på kiwi sine bleier. Bleiene er gode det eneste jeg synes er litt negativt med dem er at de er litt stive.

Fikk babybakke fra kiwi og apotek 1 sist gang. Bestilte fra rema 1000 også men hentet den aldri. Synes begge pakkene hadde greit innhold, men tror kiwi har fått litt andre ting etter de fikk sitt eget merke. Blir du medlem på barnas hus får du også en gratis bleiebøtte, vi endte opp med å bruke den til vi ikke hadde mer poser igjen. Syntes det var litt dyrt for de refill posene.

Da har jeg bestilt Rema sin også. Så da har jeg de samme som deg :)

Mener jeg fikk tak i enda flere forrige gang, men ser ut til at mange har sluttet med de?

Jeg er førstegangs, så er ikke helt sikker på hva som fantes før. Men innbiller meg at jeg har sett det i flere butikker før ;)

Hentet apotek1 & rema pakkene :) Synes det var greit innhold så får teste litt ulike bleier, smokker og kluter. Bruker ikke å handle på kiwi så bestemte oss for å ikke hente/bestille der :)

Handler ikke så ofte på Kiwi vi heller, men om vi mangler noe går jeg innom der på vei hjem fra jobb.

Her har vi brukt både kiwi (lillego) og rema 1000 (lev vel), begge har funket fint til lillegutt :) Har hørt at det er en del barn som har reagert på kiwi sine bleier. Bleiene er gode det eneste jeg synes er litt negativt med dem er at de er litt stive.

Fikk babybakke fra kiwi og apotek 1 sist gang. Bestilte fra rema 1000 også men hentet den aldri. Synes begge pakkene hadde greit innhold, men tror kiwi har fått litt andre ting etter de fikk sitt eget merke. Blir du medlem på barnas hus får du også en gratis bleiebøtte, vi endte opp med å bruke den til vi ikke hadde mer poser igjen. Syntes det var litt dyrt for de refill posene.

Jeg har bestilt den bleiebøtta også, men har hørt mange som ikke var så fornøyde.. Henter den nok, og prøver ;) Syns også nye pose var dyrt.. 299kr liksom..

Har hentet Rema 1000, Kiwi, Apotek1 og Skoringen (koster 60kr i frakt).
Kjekt og ha og tenker at man får testet ut en del forskjellig i allefall:)

Jeg har bestillt rema, kiwi, apotek 1 og skoringen.
Har hentet rema, apotek og skoringen. Kiwi har jeg ikke fått hentet enda. Er så langt å kjøre.
Veldig fornøyd med innholdet i rema og apoteket. Den fra skoringen kostet 60kr i porto og var bare dritt.

Jeg har brukt rema sine bleier siden de kom. Syns str 2 var dårlig på våre, men min søster syns de var bra på sin gutt. Men syns rema bleier fra str 3 og opp er de beste bleiene

Har hentet; Kiwi, Rema 1000 og Apotek 1 - synes de var kjempegreie, greit å ha litt til å starte med. Slipper kjøpe masse smokker, flasker, bleier, nå kan man fint teste ut å se hva ungen tåler og ikke og om det i det hele tatt er poeng i å innvestere i flere flakser/smokker. Likte nok Aptotek 1 best med tanke på det praktiske innholdet. Salver, ammeinnlegg, kluter osv. følte jeg fikk så mye mer i den pakken.

Har ikke bestilt enda, men tenker å hente hos apotek1, rema og kiwi. Har og hørt masse bra om rema bleiene[emoji106][emoji4] Skoringen sin husker jeg ikke helt hva inneholdt, men var nok ikke noe jeg hadde lyst på for bestemte meg for en stund siden at jeg ikke skal bestille den.

Noen som har hentet bleiebøtta fra Barnas hus som kan si meg hvor stor den er? [emoji28]

Back
Topp