Gratis babypakke

anines

Elsker forumet
Dere som har barn fra før og bestilt disse pakkene tidligere, bestiller dere igjen? Hvilke isåfall?

Brukte så og si ingenting av det jeg fikk i de pakkene sist, så tviler på at jeg bestiller noen igjen.
 
Koste meg med de sist og elsker gratis ting:p så tenkte det ja! Rema 1000 har jo laget med sine produkter nå, den ser fin ut:)
 
Bestilte ingen ved de 2 andre gangene så denne gang har jeg bestilt 3 forskjellig som jeg snart kan hente ut :)
 
Skal hvertfall bestille rema 1000 sin, for den hadde de ikke når jeg fikk førstemann. Vet det er noen om kun gir ut til første barnet også, men husker ikke hvilke det var. Så da må jeg evt bare prøve å bestille alle, hvis jeg skal ha de
 
Hadde kun 1 sist, tenkte å bestille alle denne gangen :p
Er det etter uke 28?
 
Noe av det er jo brukbart
Jeg vurderer å bestille noen igjenn ☺
Ja, er jo selvfølgelig noe som er brukbart, sikkert mye og om man orker å bruke småtuber av ditt og datt hele tiden :p Men syntes feks at de fra apoteket var bra. Fikk en del avent ting, flasker osv, men minien her brukte aldri flaske. Ellers er jo det en veldig fin og ordentlig ting å få da.

Koste meg med de sist og elsker gratis ting:p så tenkte det ja! Rema 1000 har jo laget med sine produkter nå, den ser fin ut:)
Haha, ja gratis ting er gøy det! Men føler man kanskje har en tendens til å bestille i hytt og gevær og egentlig bruke lite av det :p Særlig når det er en liten ting av hver. Ja, rema1000 sin ser i grunn fin ut. Der får man jo også en hel pakke av ting, og ikke bare en bleie liksom.
 
Hadde ingen sist og tenkte å prøve alle :p
Syns det er kjekt å se hva som er i de og de små prøvene passer fint til stellebag feks :)
 
Nei, orker ikke få reklame på sms og e-post, synes ikke det er verdt det.
Ja, signerer denne! Brukte lite av det jeg fikk sist - eneste var vel den ene avent flasken som kom i en av pakkene og libero kremen har mannen brukt som håndkrem. Men synes det var gøy å få dem sist da var alt babyting nytt og spennende.
 
Apotek1 sin, rema1000 sin og libero sin har jeg bestilt, det er de 3 som man får og ikke er en startspakke hvor man på sikt må betale eller få reklame greier fra og sånn! Har hentet ut både rema1000 sin og apotek1 sin!
Spent på produktene til rema 1000, de ser fine ut, så det ville jo vært fint da de har en hyggelig pris.
Apotek 1 sin pakke inneholder bleier, smokker og flasker og sånn som er praktisk å ha, samt endel bra kremer og denne gangen bådeolje og krem fra eucerin, og den er skikkelig bra, for ble anbefalt den til jentungen vår når hun har så sensitiv hud og klør lett og den fungerer kjempe fint!
Libero sin hadde jeg sist og men husker ikke hva som var i den, annet enn bleier og våtservietter. Men den kommer ikke før 8 uker før termin :)
 
Har bestilt Apotek1 og Rema1000 sin, Libero vil jeg ikke ha.
Lurer på å melde oss inn i en bokklubb da, ser de har søte velkomstpakker. (blir jo nesten som en gratis babypakke) Så kommer muligens "barnas egen bokverden" ellernoe. Er det noen som har erfaringer med bokklubber for babyer/småbarn?
 
Sniker fra mai, har fått rema, libero/kiwi sin og apotek1 sin. Syns Rema sin var best egentlig, ordentlige pakke med ikke bare små prøver. Libero sin var begge deler, apotek1 sin var mer vareprøver, men der varierer innholdet mye har jeg skjønt :)
 
Har bestilt Apotek1 og Rema1000 sin, Libero vil jeg ikke ha.
Lurer på å melde oss inn i en bokklubb da, ser de har søte velkomstpakker. (blir jo nesten som en gratis babypakke) Så kommer muligens "barnas egen bokverden" ellernoe. Er det noen som har erfaringer med bokklubber for babyer/småbarn?

Meldte oss inn i beb med snuppa og mener det var der jeg måtte være medlem i et år:p dvs huske å avbestille bokpakker hver mnd. Men hadde jeg hatt råd så var det fine pakker egentlig:)
 
Har bestilt Apotek1 og Rema1000 sin, Libero vil jeg ikke ha.
Lurer på å melde oss inn i en bokklubb da, ser de har søte velkomstpakker. (blir jo nesten som en gratis babypakke) Så kommer muligens "barnas egen bokverden" ellernoe. Er det noen som har erfaringer med bokklubber for babyer/småbarn?
Var medlem med førstemann i bokklubb pga sånn premie men meldte oss ut etter 1 år. Fikk plutselig bøker i posten som vi ikke hadde fått mail på og dermed mulighet til å avbestille. Pratet med dem og de mente mail var sendt. De mente den kunne ha havnet i søppelpost. Brukte en del penger på å sende tilbake bøker vi ikke følte var noe for mini
 
Da har jeg bestilt rema og apotek1 sin, og oppdatert infomhos libero.
Meldte meg også inn i nestlé, hender mini får smoothier så tenkte jeg like gjerne kunne samle poeng med en gang.
 
Back
Topp