Gratis babypakke fra Rimi

<3 NURK

Flørter med forumet
Dere om har fått deres.....hvor lenge før termin fikk dere den.

på min epost står det at jeg vil motta hentelapp i posten uke 27 (første uken i juli) så ca 3 uker før ..har termin 20 juli..så ser din termin at du også vil få en rundt da :)

Tusen takk for svar :) har fått alle de andre, men manglet denne. Jeg har ikk fått noen epost :confused005 kanskje jeg ikke får pakke denne gangen.

Jeg hentet min i dag.. Glemte helt at jeg hadde bestilt den. Men Gud så mye den innholdet da.. Ble jo nesten litt glad!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Tusen takk for svar :) har fått alle de andre, men manglet denne. Jeg har ikk fått noen epost :confused005 kanskje jeg ikke får pakke denne gangen.

har du reg deg tidligere i ditt navn ? så kan du bare reg pappaen sitt navn denne gangen :)

Da får jeg vente i spenning og se om den kommer :happy090

I mitt navn ja, men er jo en stund siden sist. Fikk til begge de to andre jentene for 7 og 5 års siden.

Jeg har termin 4. Juli, men har ikke fått noen hentelapp på denne :(

Det er ikke kommet noe hentelapp på den her heller.... Men jeg har heller ikke husket å hente noen av de andre.. Husker ikke hva de het så da finner eg ikke de på mailen heller. Eller husker libero sin.

Jeg fikk hentelapp i forrige uke, har termin 30. Juni :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal få hentelapp i posten denne uken.
3 uker til termin i morgen ;)
Når jeg går inn på rimi sine sider får jeg beskjed om at jeg har allerede bestilt denne pakken og at hentelapp blir sendt i løpet av uke 25 :)

Back
Topp