Gratis babypakke babycare

Den har jeg ikke hørt om, når jeg googlet den fant jeg en side som ser ut til å høre til babycare, men greide ikke å finne den fra babycare sine sider (altså å gå inn på babycare.no og lete derifra, ikke fra info om kundeklubben heller), så mulig det er et nytt/gammelt tilbud som muligens ikke er aktivt, siden det ikke annonseres særlig tydelig, ellers er jeg litt skeptisk, selv om det ser ut til å høre til babycare :dontknow. Hvordan fant du ut om den? :)

Jeg prøver. Ble medlem og fikk lenke til babypakka på mail. Men man må logge inn for å betale. Var ingen mulighet til å lage passord når jeg ble bruker. Trykket på «glemt passord» men skjer ingenting :wacky:

Jeg prøver. Ble medlem og fikk lenke til babypakka på mail. Men man må logge inn for å betale. Var ingen mulighet til å lage passord når jeg ble bruker. Trykket på «glemt passord» men skjer ingenting :wacky:
Fikk du en kode på mail? Jeg trengte ikke å logge inn i alle fall.

Hvis du scroller helt nederst når du er inne på «utsjekk»-siden så står det «legg til rabattkode»:shy:

jeg har også bestilt den nå, og pakken er på vei :) Jeg var jo litt skeptisk, siden den ikke var annonsert noen tydelig plass, men alt så helt legit ut.

Man må gå inn på siden fra pc (fungerte ikke fra telefon for meg i hvert fall) og klikke «bli medlem». Deretter får man en link på e-post til pakken og en rabattkode som gjør at summen blir 1kr

Dette er det den inneholder om noen er nysgjerrige
IMG_8664.jpeg

Last edited:
jeg har også bestilt den nå, og pakken er på vei :) Jeg var jo litt skeptisk, siden den ikke var annonsert noen tydelig plass, men alt så helt legit ut.

Man må gå inn på siden fra pc (fungerte ikke fra telefon for meg i hvert fall) og klikke «bli medlem». Deretter får man en link på e-post til pakken og en rabattkode som gjør at summen blir 1kr

Dette er det den inneholder om noen er nysgjerrige
Vis vedlegget 469016
+gavekort på 1000kr hvis du handler for ca 10.000 :)

Back
Topp