Gratis babybokser/pakker

Tenkte å begynne å hente etter uke 28 jeg, det er vel da de aller fleste også kan hentes :)

Har fått en, men skal ikke hente flere før etter uke 28 :) Noe som nærmer seg fort nå :D

Jeg skal også hente ut en fra apotek 1. Den andre er Rimi, som kommer i posten. Er det flere??

Jo!! Libero sin:) men den får man vell å lapp på i posten etterhvert.

Jeg har bestilt gratispakker fra apotek1,rimi,libero, vitusapotek har stengt sin bestilling på sin babybox fordi det er så stor etterspørsel. Har jo også fått en pakke i fra babyverden med mye forskjellig i. 

Jeg har fått noe i posten, men var mer stas å få de med første mann. Det er jo så mye greier for noen av pakkene når man melder seg inn her og deR:p denne gangen skal jeg faktisk kjøpe den første bleiepakka i butikken :D det fikk jeg ikke gjort sist :D

Da har jeg henta babybox på apotek1. Eneste som irriterer meg er at jeg for første gang har kjøpt foreldre og barn bladet for 1uke siden. Så fikk jeg det med i denne pakken her :P Haha, typisk!! Ville jo se testen på vinterdressene!!

Villmy skrev:
Dere kan også bestille gratis boks fra bam:)

Hvor bestiller man den??

Vi har en liste på januar jentenes viktigste tråder også. Jeg har henta baby box på apotek 1. Den kan hentes ut fra og med 3 mnd før termin. De andre får vi vel i posten:) Bleiebøtte fra barnas hus kan hentes etter uke 28.

Back
Topp