Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har bestilt gratispakker fra apotek1,rimi,libero, vitusapotek har stengt sin bestilling på sin babybox fordi det er så stor etterspørsel. Har jo også fått en pakke i fra babyverden med mye forskjellig i.
Jeg har fått noe i posten, men var mer stas å få de med første mann. Det er jo så mye greier for noen av pakkene når man melder seg inn her og deR:p denne gangen skal jeg faktisk kjøpe den første bleiepakka i butikken :D det fikk jeg ikke gjort sist :D
Da har jeg henta babybox på apotek1. Eneste som irriterer meg er at jeg for første gang har kjøpt foreldre og barn bladet for 1uke siden. Så fikk jeg det med i denne pakken her :P Haha, typisk!! Ville jo se testen på vinterdressene!!
Vi har en liste på januar jentenes viktigste tråder også. Jeg har henta baby box på apotek 1. Den kan hentes ut fra og med 3 mnd før termin. De andre får vi vel i posten:) Bleiebøtte fra barnas hus kan hentes etter uke 28.