Grapefruktkjerneekstrakt

Mortilprins

Elsker forumet
Leste at man skal starte på den første menstruasjonsdagen og frem til eggløsning. Jeg har beregnet EL rundt 23.nov, og startet ikke på grapefrukten før igår. Har elslim, men i dag spotter jeg også litt igjen...

Noen som har prøvd grapefruktkjerneekstrakten under en pp og hva var din erfaring med det? :)
 
Jeg har brukt det i kanskje 5pp nå. Det er nok litt knapt tid denne pp hvis du snart har el, dessverre...
Merket mere El slim etter noen pp med bruk, og nå på siste pp hadde jeg mye mer enn jeg har hatt før :)
Så mitt råd er å bruke det flere pp på rad :)
 
Jeg har brukt det i kanskje 5pp nå. Det er nok litt knapt tid denne pp hvis du snart har el, dessverre...
Merket mere El slim etter noen pp med bruk, og nå på siste pp hadde jeg mye mer enn jeg har hatt før :)
Så mitt råd er å bruke det flere pp på rad :)

Tror dessverre ikke EL er på vei likevel. Begynte å spotte igjen i dag. Skjønner ingenting. Har spotta av og på opptil flere ganger de siste 2 mnd..
 
Tror dessverre ikke EL er på vei likevel. Begynte å spotte igjen i dag. Skjønner ingenting. Har spotta av og på opptil flere ganger de siste 2 mnd..

Hmm... Pleier du normalt å ha stabil syklus? Kan være verdt en tur innom legen hvis du spotter mye :)
 
Hmm... Pleier du normalt å ha stabil syklus? Kan være verdt en tur innom legen hvis du spotter mye :)

Har normalt veldig stabil syklus og hatt stål kontroll på TR og eggløsning, men etter medisinsk abort 19.august har det vært mye blødninger, spotting, slim, smerter og alt som er. Veldig slitsomt og forvirrende. Er sikker på at jeg har hatt en kjemisk nylig også (siste ‘’mens’’). Var hos legen i dag, men ble egentlig ikke noe sjekk spesifikt på dette, så må nok bestille time til gyn.
 
Har normalt veldig stabil syklus og hatt stål kontroll på TR og eggløsning, men etter medisinsk abort 19.august har det vært mye blødninger, spotting, slim, smerter og alt som er. Veldig slitsomt og forvirrende. Er sikker på at jeg har hatt en kjemisk nylig også (siste ‘’mens’’). Var hos legen i dag, men ble egentlig ikke noe sjekk spesifikt på dette, så må nok bestille time til gyn.

Så leit med aborten.... Men det skal vel ikke spotte og gjøre vondt så lenge etterpå...
Kan sikkert være smart med en time hos gyn :) lykke til :)
 
Hva bruker man det for? :)
 
Øke elslim :) Grapefruktjuice funker det også. Blitt gravid 2 ganger i en periode jeg drakk mye av det, men om det er tilfeldig vet jeg ikke. Prøver grapefruktkjerneekstrakt nå da jeg leste at det visstnok skal funke bedre. :)

Så spennende, det skader jo ikke å prøve i alle fall :D
 
Back
Topp