Grapefruktjuice

Drikker dere det? Og hvor mye? Det smaker jo så... ikke godt :p
Bland det ut med appelsinjuice så døyver det smaken godt:) drakk 3-4 glass utblandet for dag frem til el denne gang,men gubben reiste på jobb 5 dager før positiv-el test så skal prøve pånytt neste syklus:)

Kjøpte inn og skulle drikke denne pp, men klarte ikke drikke et glass ei gång så den ideen la jeg fort på hylla :p

Liker best den fra coop :) Drikker det akkurat nå faktisk :P
Syntes smaken var veldig rar i starten, blandet ut med appelsinjuice. Men har liksom lært meg å like den nå så har ingen problem med å drikke den lenger :) drikker ca 2 store glass om dagen fram til El :)

Jeg både spiser og drikker det :-P Men det gjør jeg også uavhengig av prøving fordi jeg syns det er veldig veldig godt, og fordi det er sunt. Om du spiser den og ikke er vant til den skarpe smaken kan du strø på sukker. Mange liker den bedre da.

Jeg både spiser og drikker det :p Men det gjør jeg også uavhengig av prøving fordi jeg syns det er veldig veldig godt, og fordi det er sunt. Om du spiser den og ikke er vant til den skarpe smaken kan du strø på sukker. Mange liker den bedre da.
Er vel da mest effektivt å drikke enn å spise den når man skal ha i seg mengder? :P Tenker på de som ikke liker smaken :)

Jeg har prøvd deg. Synes deg smakte bedre enn hostesaft. Det drepte meg nesten :p men ble ikke gravid under den eggløsningen dessverre

Drakk ett glass hver dag fra TR til EL. Ble gravid den ppen, men har blitt gravid uten å drikke grapefruktjuice også ;)

Back
Topp