Venterpåjulibaby⭐️
Betatt av forumet
Noen med erfaring og funket det? Hvilken type? Hvor kjøpte du? Hvor mye/ofte/når drakk du? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring og funket det? Hvilken type? Hvor kjøpte du? Hvor mye/ofte/når drakk du?![]()
Det skal visst være godt for ELKanskje bare meg som ikke har lest meg opp på myter og kjerringråd, men hva skal det hjelpe på?![]()
Noen som har tips til merke? Butikker?En på forrige ikmgruppa mi drakk det og ble gravid![]()
Takk for tipsJeg spiser rein grapefrukt jegDet blir mye billigere og helt sikkert enda "bedre" enn juicen som ofte er veldig dyr. Spiser en halv om dagen. Jeg liker faktisk smaken, men for de som ikke gjør det er det bare å dynke den i sukker
Jeg spiser det i grunn året rundt bare fordi det generelt er veldig sunt. Det hadde IKKE innvirking på el- slim denne eggløsning i alle fall, for hadde helt minimalt og jeg pleier å ha mye.
Jeg tror at dersom du er i aktivitet, spiser generelt sunt og tar folat og ev tran så er det viktigere enn å spise en fertilitetsbooster alene.
Billigere blir det ikke, fordi man trenger mye frukt for å lage juice. Men frukten er veldig god daJeg spiser rein grapefrukt jegDet blir mye billigere og helt sikkert enda "bedre" enn juicen som ofte er veldig dyr. Spiser en halv om dagen. Jeg liker faktisk smaken, men for de som ikke gjør det er det bare å dynke den i sukker
Jeg spiser det i grunn året rundt bare fordi det generelt er veldig sunt. Det hadde IKKE innvirking på el- slim denne eggløsning i alle fall, for hadde helt minimalt og jeg pleier å ha mye.
Jeg tror at dersom du er i aktivitet, spiser generelt sunt og tar folat og ev tran så er det viktigere enn å spise en fertilitetsbooster alene.
Billigere blir det ikke, fordi man trenger mye frukt for å lage juice. Men frukten er veldig god daJeg synes Copp sin ferske juice (den står i kjøleskap) er veldig god (de pleier, og har nå, 2 stk for 38 kr). Jeg merker at de dagene jeg drikker en del (en halv flaske ca), så får jeg myyye el slim.
Så gøy det må være. Ja, som jeg skreiv i den andre tråden hvor det er snakk om grapefrukt så tror jeg at min mangel på elslim akkurat denne mnd henger sammen med at kroppen ikke er helt klar etter senaborten. Jeg spiser jo mye grapefrukt til vanlig også og har generelt mye el- slim. Kanskje det er derfor?Både jeg og venninnen min drakk grapefruktjuice denne perioden og begge ble gravide![]()
Så gøy det må være. Ja, som jeg skreiv i den andre tråden hvor det er snakk om grapefrukt så tror jeg at min mangel på elslim akkurat denne mnd henger sammen med at kroppen ikke er helt klar etter senaborten. Jeg spiser jo mye grapefrukt til vanlig også og har generelt mye el- slim. Kanskje det er derfor?![]()
Så gøyJeg ble gravid første pp med grapefruktjuice! Merket STOR forskjell på el-slimet, myye mer når jeg hadde drukket juicen. Jeg kjøpte min på coop ekstra, synes den var veldig god jeg! Ha det i et stort glass med masse isbiter og sugerør så smaker det faktisk utrolig godt spør du meghar virkelig tro på at det hjalp! Lykke til
![]()
Ja, det er denSå gøyfår håpe det har samme effekt her
Har du navn eller bilde av flasken? Er det den de har på tilbud på Coop obs nå til 2 for 38?
![]()