Grapefruktjuice?

gullkorn

Elsker forumet
Noen som har erfaring om det virker positivt på EL-slim?

Har nettopp begynt på det selv, men har hørt myye om at det virker, og folk som ikke kunne drikke det lenger fordi de fikk så mye slim at det ble grisete :happy:

Tenkte å prøve denne PP:) drikker man ett glass hver dag frem mot EL, eller hvordan funker det? :)

Jeg pleier å drikke ett glass daglig fra tr til EL. Jeg synes den eneste som smaker ok er Cevita sin. Den står ved frukt og grønt avdelingen i butikken (der de har smoothie og ferske juicer).

Den må være iskald.

1420627218457.jpg

Takk for tips! Den skal jeg prøve ut :)

Helt glass, eller holder det med en shot? :P

Jeg drakk det en lang periode. Merket ikke stort forskjell. Og ble først gravid da jeg ikke drakk det lenger, brukte heller pre-seed.

Men tips til å gjøre juicer mer drikkele er å blande Sunniva sin Pink grapefrukt sammen med epljejuicen demmes. Da blir det plutselig en hel del bedre å drikke.

Jeg har blitt gravid flere sykluser med grapefruktjuice, men også uten, og jeg får mer EL-slim, men det vet man jo ikke sikkert om spiller noen rolle. Det skader hvert fall ikke. :)

Jeg skal prøve alt fremover, for å si det sånn :P

Tilbud på rema 1000! :P så nå skal jeg prøve denne pp:)

Bruker det og hostesaft denne PP, synes begge deler smaker grusomt... Spørsmålet er jo hvor mye slim man trenger da, har jo sånn passe fra før. Hvem vet :-) Men alt prøves!

I mine aktive prøvedager drakk jeg grapefruktjuice hver dag fra tr frem til el.
Det.. hjalp bra :p

Vet ikke om det hjalp med grapefruktjuice, men jeg har ihvertfall hatt mer slim når jeg har drukket det. Så litt hjelp er det kanskje? Men i tillegg bruker jeg også preseed, som jeg tror også har vært til liten hjelp. Begge pp`ene jeg ble gravid, drakk jeg grapefruktjuice og brukte preseed.

Alt som ikke er farlig og som kan prøves, er bedre enn å ikke prøve, tenker jeg. Heller prøve litt for mye enn litt for lite? :P

PS! Mannen liker grapefruktjuice, så han drikker det også. Vet ikke om det har noen påvirkning på mannens svømmere jeg? Hvis noen vet, så skrik ut!

Haha, det fikk jeg også med meg, dro med meg 2 i slengen :P syntes den var heilt okei på smak, ikke for ekkel :D
Den var litt sur synes jeg, men skal klare ett glass om dagen frem til EL :) bare 2 uker igjen :P

Den var litt sur synes jeg, men skal klare ett glass om dagen frem til EL :) bare 2 uker igjen :P
Hihi ja litt, den jeg hadde sist var kjempebitter og hadde en forferdelig ettersmak!
Nå tar jeg å drikker noen slurker først, så svelger jeg 2 omega3 tabletter med den, og til slutt hostesaft, som og skylles ned med juicen

Jeg bruker heller solvipect hostesaft. Takler ikke smaken av grapefruktjuice :P

Back
Topp