Grapefruktjuice

Miala

Flørter med forumet
Noen som drikker grapefruktjuice?
Det smaker jo fælt...[:'(]
Eller, det var vondere før... Nå har de vist skifta ut noe av frukten eller noe[:D]
Men funker det?
Merker dere noen forskjell på slimet?

solvipect hostesaft er bedre[:D]

Hehe, joda, det er mange som sier det skal funke på el slimet.
Solvipekt funker nok bedre, drikker det og av og til. Men problemet er at jeg har veldig ustabile sykluser, kan gå kjempelang tid mellom hver mens, å aner ikke når jeg har el.
Blir litt dumt å gå å deikke solvipekt i 50 dager i strekk liksom[;)]
Derfor prøver jeg et mer naturlig alternativ

Ja,da er det veldig forståelig,susie! [:)] Den skjønner jeg godt! Må være slitsomt å ha en så ustabil syklus!
Bruker du EL-test da? Siden du ikke vet når EL er... Ville jo jeg gjort,hvis ikke du gjør det.

Nei, gidder ikke teste med el tester.. Blir så mye stress.
Uansett, så må jeg jo teste hver dag, å i en syklus som kan vare i opp til 100 dager, sier det seg selv at det blir ganske dyrt...
Men jeg temper hver morgen og fører chart.
Enkelt og billig. Fått låne babycompen til svigersøstra mi[:D]
Men skal til legen neste uke, å starte utredning, så det blir jo spennende.
Tror ikke jeg har hatt el på aldri så lenge[>:]
Det skal ikke være lett.

Regner med du er 85 modell, siden du kaller deg trine 85.
Da er vi ca like gammel. Er og 85 modell.
Har dere prøvd lenge dere da?

Da skjønner jeg! Håper legen finner ut noe da! [;)]
Jepp,jeg er -85 mod vettu! Du også,ja? Moro! [:D]
Vi har prøvd i 7 mnd nå... Begynner å bli litt lei,stresset,bekymret,osv [:'(] Men,men..[;)]
Og dere da? [:)]

Vi har prøvd i 19 mnd.
Drittlei av at ingenting skjer.[:(]
Hadde en SA i mars, så veit at vi er fruktbare.
Er ganske overbevist om at jeg har pco, og at det er der feilen ligger.
Håper på å bli satt på pergo.
Så har fortsatt et liiite håp om at det skal klaffe før nyttår [:)]

Huff,så lenge! [&:] Også føles det jo eeenda lengre når ønsket er så sterkt!
Men er jo en trøst i seg selv at du iallfall vet at du kan bli gravid ettersom du har hatt en SA! [;)] Men uansett.. Skulle ikke vært lov å vente så lenge engang! [>:]

Håper du blir satt på pergo da,og at det klaffer før nyttår! Det fortjener dere altså! [;)]

Den er ikke så god som den var før, nå smaker den [:'(]ikke noe

Jeg ELSKER grapefruktjuice!!! Drikker det hver morgen, minst! Om den har noen virkning vet jeg ikke, har ikke lagt merke til noe, men så har jeg ikke prøvd å "se etter" heller - får gi tilbakemelding om en mnd.[:D] haha.
Hostesaft derimot HATER jeg... blir skikkelig kvalm av den, så det blir nok ikke noe alternativ for min del i alle fall..

Trine85: skjønner deg godt... jeg er sikkert bare stor i ordene siden november blir første mnd der vi virkelig prøver... De to andre pp har jeg vært borte rundt EL uansett så... Blir sikkert hostesaft på meg og om noen mnd[:D] Inntil videre nøyer jeg meg med juice[:)]

Lykke til i alle fall!

Tusen takk,Pelota! [:)] Det skjønner jeg jo godt! [;)] Har prøvd i 7 mnd nå vi,så derfor går jeg for "alt" liksom...[:)]

Ønsker også dere masse lykke til!! Håper det klaffer snart! [:D]

Back
Topp