Bia123
Flørter med forumet
Om det er tilfeldig eller ei vet jeg ikke, men dette er første gang jeg har prøvd å bli gravid, og måned etter måned fikk jeg negative tester... Jeg begynte på 8 pp, og ganske lei av å vente på at ting skulle skje, da ei venninne av meg som hadde prøvd en stund plutselig fikk positiv test! Hun mente at det var kjerringrådet som virket, da dette var den første måneden med grapefruktjuice og hostesaft, og vips..så var hun gravid. Hun anbefalte meg det med det samme. Hadde ikke helt trua, men tenkte at det ikke kunne skade å prøve..så uka før og fram til el drakk jeg et stort glass grapefruktjuice og tok noen slupper hostesaft hver dag. 9 dager dpo testet jeg positivt!!! Det hadde jeg aldri trodd..ingen symtomer eller noe tegn til graviditet, men fikk bare en rar følelse at jeg ville ta en test den dagen. Grapefruktjuicen skal visst gjøre at man får mer el slim før el, og hostesaften tynner ut slimet slik at svømmerne lettere kan finne frem til egget. Jeg har alltid vært veldig "tørr" rundt el, som også gjør at det kan være vanskeligere å bli gravid, så jeg tror at dette hadde en effekt på meg. Selvfølgelig kan det være tilfeldig, men hørt om flere i ettertid, så må jo være noe i det