Lisianthus
Første møte med forumet
Hei! Grapefruktekstrakt for mer eggløsningsslim, har skjønt man bruker det fra første syklusdag, men hvor mye og evt hvor mange ganger om dagen og funker det?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også, har kjøpt nå og dose står visst på den (men den er jo beregnet for immunforsvaret, så kan fortsatt være annerledes når man tar den av annen grunn Står 15 dråper 2-3 ganger daglig på min om jeg husker rett. Den smakte ufyselig , så bør virkelig være verdt det!Hei!
Bestilte i går faktisk! Der stod det 10-15 dråper hver dag, kanskje forskjellig fra merke til merke?
Jeg håper veeeldig på at det skal funke!
Hva gjør man ikke for litt ekstra slim! Haha! Tar også vitex-dråper, heller ikke godt men ja- hva gjør man ikke for å bli gravidDet håper jeg også, har kjøpt nå og dose står visst på den (men den er jo beregnet for immunforsvaret, så kan fortsatt være annerledes når man tar den av annen grunn Står 15 dråper 2-3 ganger daglig på min om jeg husker rett. Den smakte ufyselig , så bør virkelig være verdt det!
Gjør det! her prøver jeg med glede hva det måtte være! Skikkelig spent på grapefrukten altså, vi krysser fingre! Denne pp hadde jeg bittelitt el- slim før el og ikke snurten av noe mer…. Artig…Ikke sant! Må lese om vitex