Hvor mye pr dag? Syns det smaker så grusomt... prøvd å presse selv og kjøpt ferdig
Eldste jenta syns det smaker som råtten banan med chillie....
Eldste jenta syns det smaker som råtten banan med chillie....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

gledet meg ikke akkurat etter det , men Guriland så godt det er
mtp prøving er det vel et glass morgen og kveld jeg har lest meg frem til , men her er problemet mer å ikke drikke en flaske om dagen 
Skal øke eggløsningsslimet som igjen gjør det lettere for sædcellene å komme frem tror jKan jeg spørre hvorfor det skal være bra for de som prøver?
Hvilken type hostesaft?Jeg klarte ikke grapefruktjuice *grøss* prøvde hosesaft i stedet. Fikk det til på 2 pp med hostesaft, etter å ha prøvd i et år.
Solvipect? Slimløsende. Tok vel en spiseskje morgen og kveld de tre dagene jeg hadde elslim. 2 dager før el og på el dagen. (Har 28 dagers syklus)Hvilken type hostesaft?
Smaken syns jeg var fæl de to første dagene, men nå elsker jeg den! Drikker det mer fordi jeg syns det er godt enn pga slimet 
Kanskje det hjelper å blande det med appelsinjuice? Hvor tidlig i syklus skal man begynne med det egentlig? Jeg har jo ikke el før cd 23-25, ser ikke for meg at jeg skal klare å tvinge nedpå 1-2 glass daglig i 20 dager Det er sikkert litt individuelt. Jeg har ganske mye EL-slim uten juice også. Tror ikke det er der utfordringen ligger for vår del. Men jeg testet grapefruktjuice litt av nysgjerrighet, og merket en forskjell.Forsøkte å drikke et glass morgen og et glass kveld, begynte på cd 6. Noen dager ble det kun et glass på kvelden.
Men merket nesten ingen EL slim. Kun litt en eneste dag. Tidligere - før min første PP - så tror jeg at jeg hadde mye mer.
Kan det være at det er individuelt om det fungerer eller ikke?
Kan kanskje stress/overfokus på prøving også påvirke?