Grapefruitjuice for å bli gravid?

Ønskerstormage

Andre møte med forumet
Hei

Jeg har lest litt om noen triks for å bli gravid nå. Et av dem var å drikke grapefruitjuice. Så jeg dro på butikken og kjøpte... Det smakte jo som når man drikke juice rett etter man har pussa tenna, bare litt verre! [:'(] Er det noen av dere som vet om noen triks for å få den til å smake litt bedre?

Ha oppi masse sukker??[:D] Men da blir vel hele poenget borte kanskje..hehe

Jeg vurderte det... Men så tenkte jeg det samme som deg at da blir kanskje alt ødelagt, jeg vet ikke... Så da tenkte jeg at kanskje noen andre også har prøvd dette...

Eller så får en bare lukke øyne, og smak og det som er å bare svelge på, og tenke at det er for en god sak![:)]

[8D]hva skal juicen vøre godt for?? hvordan hjelper den mener jeg?

Det skulle gjøre EL-slimet tykkere eller noe sånt... Sånn at det mannens bidrag skal få bedre feste.. Litt usikker på om det faktisk funker, men tenkte det var en fin ting å starte med. Må innrømme at jeg har endra mening etter å ha smakt på det, hehe

hehe, ja grape frukt smaker ikke akkurat kjempe godt![:)]
men, skader ikke å prøve da

Nei, men hvis det bare hadde vært det som skulle til for at det satt, hadde det ikke vært noen tvil [:)]

Får prøve og se hvordan det går..

lykke til!![:D]

Særiøst, grapefruktjuice er noe av det VÆRSTE jeg har smakt ever! [:'(][:'(] Har aldri følt trang til å kaste opp, uansett hva jeg har spist/drukket, men dette klarte jeg ikke å drikke..

[:D]

Hehe, høres ut som noe en bør holde seg unna. Et produkt for spesiellt intresserte. Men sikkert verdt å prøve hvis det fungerer=)

Jeg prøvde det en pp, men da jeg skulle prøve det noen måneder seinere gikk det ikke ned [;)] Måtte holde for nesa, ha tyggis klar å hånden, drikke- for så å hive i meg tyggisene og tygge som en gal. Fysj og æsj [;)]

Den gjør EL slimet tynnere slik at spermiene svømmer lettere i den.

Hold for nesen når du drikker så kjenner du ikke smaken [:)]

Det finnes en grapefrukt-juice som heter noe med Pink Grapefruit juice, og den er nydelig.

Det som gjør at juicen smaker så dårlig, er alle bitterstoffene.
Og de har en kraftig ettersmak, ikke sant?
Prøv da å tenke på dette:
- Bitterstoffer får vi alt for lite av i kostholdet vårt, og er utrolig viktig for vår fordøyelse og forbrenning.

Er ikke mye som hjelper godt, men å blande med appelsinjuice som nevnt ovenfor er vel et av de beste tipsene.

Men juicen som jeg nevnte først her, tror det er Tropicana som har den, er bare utrolig god.

Så - lykke til

Back
Topp