Grans julebrus...

Det er jo Dahls Julebrus som er greia. ;)

Mmmm!

Noen spesiell grunn til at jeg ikke får til å få opp bilde forresten?
Begge gangene kom bildet opp, helt til jeg valgte å publisere, da var det vekk.

Hehe, jeg kan kun drikke Grans sin ettersom det er den eneste julebrusen uten sukker. Julebrus x eller hva den heter. Har vel ikke akkurat tenkt over at den smaker øl, men spesielt god er den ikke.

Hæ?? Det er jo den beste julebrusen? Den aller, aller, søteste, som egentlig bare smaker sukker? :P Hehe, jeg er den eneste i min familie som elsker grans julebrus, men av alle klagene jeg har hørt, så har ingen av dem nevnt at den smaker øl. Skal ikke la noen av dem lese dette i alle fall. :P

Hehe, jeg kan kun drikke Grans sin ettersom det er den eneste julebrusen uten sukker. Julebrus x eller hva den heter. Har vel ikke akkurat tenkt over at den smaker øl, men spesielt god er den ikke.
er denne vi må ha også. siden minien i huset har dia.

Nå er ikke jeg glad i brus, men Trio sin julebrus er den beste.. Grans, hansa og cb julebrus smaker høgg....

Grans_770690i.jpg

Denne er det jeg snakker om.. Jeg liker egentlig Hamar julebrus best jeg altså.. men så var jeg på rema 1000 i dag så da ble det grans.. tror ikke denne er sukkerfri altså..

De har sukkerfri også, men den i glassflaske er med plenty sukker. :D Veldig søt og god. :D

Grans_770690i.jpg

Denne er det jeg snakker om.. Jeg liker egentlig Hamar julebrus best jeg altså.. men så var jeg på rema 1000 i dag så da ble det grans.. tror ikke denne er sukkerfri altså..

Begge disse er fra Grans

med sukker:

Julebrus_1_5_l.jpg

uten sukker:

Julebrus_X_1_5.jpg

Back
Topp