Grans julebrus

Storm

Gift med forumet
i natt fikk jeg sååååååååå lyst på julebrus dere[8D]
så nå på morgenkvisten har jeg trålt samtlige butikker for å finne grans sin julebrus..
og der.. på en svææææær palle på rema 1000 sto det julebrus på julebrus[8D][8D]
røska med meg et par flasker og fortet meg hjem, namme sier jeg nå bare!!
må man ha det, så MÅ man bare ha det[:D]

Jeg liker grans jule brus aller best jeg, men den må være på glassflaske! Det er så godt....namnam
Tror det bare er Rema1000 som har den.

Jeg elsker den brune julebrusen fra Hamar jeg nam nam...

Har aldri smakt grans julebrus. Her i trøndelig har vi en brun julebrus fra Rignes, men tror de bare selger den her (blå etikett med gul skrift og nisse på), DEN ER ALLER BEST!!!!

ORIGINAL: Ella

Har aldri smakt grans julebrus. Her i trøndelig har vi en brun julebrus fra Rignes, men tror de bare selger den her (blå etikett med gul skrift og nisse på), DEN ER ALLER BEST!!!!

Får den oppi nord og! [;)]
Og takk gud for det! NAM!

Ja fy fader, hadde ikke klart meg uten!! Har ei søster i oslo, må alltid sende nedover julebrus med noen til henne. Det beste er hvis du spiser ei feit marsipanpølse ved siden av, MMMMMMMM. Det ligger faktisk julebrus i kjøleskapen som noen kompiser tok med er en dag, sambo har drukket, men jeg har klart å holde meg enda... Men det frister sinnsykt mye nå[:)][:)]

ÅÅÅÅ jeg fikk så lyst på julebrus... kanskje jeg må p å butikken etter skolen i dag!
Men jeg må til byn for å få tak i grans...

Den brune julebrusen fra Hansa Borg er den beste - mmmm

Har drukket en six-pack allerede [:D] namnam - gjerne med en kakemann ved siden av

CB sin julebrus liker jeg aller best.
men den til grans (på glassflaske) er også god.
den gule de har her i grenland skal ikke inn i mitt hus.
gul julebrus? der går grensa.
gult til påske,ikke jul

Gul???
Hører jo ikke hjemme i noen hus!
Er den god?

Frå tidligare har eg likt Lerum sin julebrus, men eg har ikkje smakt den iår... så eg veit ikkje om den er ein av årets favoritter... Hittil iår har eg smakt Hansa sin julebrus og Coca-Cola sin, og Hansa sin er absolutt den beste!!!! [;)] Coca-Cola sin smakte pyton!!! [:'(]

Ringnes sin julebrus er bare nr1[:D]
Den aller beste[;)]

Gul julebrus???? hvordan har noen fått den ideen da????
Julebrus skal være rød den! (brun går også an da)

Har bare sett rød jeg.. Grans sin er best ja! På glass flaske. Cola sin er esj og smaker sana sol[:'(]

Den brune julebrusen på glassflaske fra Lillehammer og Hamar bryggeri er god! Den andre er mer kunstig

Det er ingen julebrus som kommer opp imot Hamar sin brune!!! Dere som ikke har smakt den har virkelig gått glipp av noe stort!! Men jeg hører om så mye rart folk blir hekta på under svangerskapet....alt fra murpuss til lakris. Noen som har erfaring med det?? Og hva slags følelse er det?? Jeg har ikke merka det døyt!! Bortsett fra den julebrusen da [:D]

Godt noen vet hva som er julebrus da[:D]
Hamar sin er den aller beste!!!

Hmm ja si det, jeg kjøper den brune fra Hamar på glassflaske for dem har ikke no annet her, men den koser borti 10 kroner ja .. hmm dyrt, men må ha det!!!

mmmmmmmmmmmmmmmmmm[8D]
sitter her med ei flaske og bare nyter!! har alldri egentlig vært særlig glad i julebrus, bare fikk så lyst på.. merkelig[8|]
visste heller ikke at det fantes sååååå mange merker, og at de kommer i flere farger[:-].... må ut i morgen å sjekke ut dette[8D]

Back
Topp