GrandPrix

liki

Glad i forumet
Hvem mener dere bør vinne MGP i kveld? Jeg vet ikke jeg, var liksom ikke noen av de låtene som jeg kan si fenget meg.[8|]

Jeg har ikke sett mgp på nøyaktig 20 år... og den gangen så jeg det fordi min daVÆRENDE KJÆRESTE ABSOLUTT MÅTTE... ÆSJ CAPS.lock

ORIGINAL: lenemor

Jeg har ikke sett mgp på nøyaktig 20 år... og den gangen så jeg det fordi min daVÆRENDE KJÆRESTE ABSOLUTT MÅTTE... ÆSJ CAPS.lock

Haha Oj det var bra lenge det....

Ååh, det er i dag det ja [:-] Jeg aaaaaner ikke hvem som vinner, jeg vet ikke halvparten av de som har blitt med videre en gang, men vi skal nok se på i kveld. Det er ikke veldig gøy, men det er liksom litt koselig og litt "tradisjon" om jeg kan kalle det det. Har liksom alltid blitt sett på hjemme, både hos meg som mindre og hos sambo som mindre, men det var liksom litt mer STORT og FLOTT før synes jeg. Litt synd i grunn..

Lenemor da... [8D]

Jeg pleier å se....

Og jeg heiet på A1, men regnet med at Didrik skulle vinne. Og det gjorde han....

Av de som kom til finalen kunne jeg og ønske at A1 vant, eller han der .. ehm, Aleksander?
Synes ikke den sangen som vant var noe bra til Grand Prix i det hele tatt, og at den metall skrikingen kom så langt som den gjorde var bare irriterende [8D]

Håpet at A1 skulle vinne jeg - men forsto jo fort at Didrik kom til å vinne. Likte ikke den sangen jeg - var jo forsåvidt fin men ikke noen "vinnerlåt" i mine ører. Hadde vært litt kult om de heavy-gutta hadde vunnet da[:D][:D]

Jeg stemte på Didrik jeg! [8D][:D]

Hvis jeg skulle stemt på en av de 4, da måtte det blitt Keep of Kallessin.
Men likte ingen av de egentlig [8D]
MÅTTE bare innom på NRK å se på de 4 for å se hva dette var...
Har ikke hørt NOEN av sangene før.

Back
Topp