C Cizza03 Forumet er livet 24 Mai 2008 #1 Håper NORGE vinner hele konkurransen med MARIA HAUKÅS STORENG=))[:D]
♡ ♡snart mamma til 2♡ Gift med forumet Oktoberskatter 2014 24 Mai 2008 #2 Det håper jeg også[:)] Den sangen er jo faktisk ganske bra[:)] Vi er jo sist og se sier det er den beste plassen!
Det håper jeg også[:)] Den sangen er jo faktisk ganske bra[:)] Vi er jo sist og se sier det er den beste plassen!
C Cizza03 Forumet er livet 24 Mai 2008 #3 Ja satser på det...veeeldig mye dårlige sanger,men Sverige var bra,de kan oxo nå langt ikveill...hun har jo vunnet før oxo,kansje ikke så rart.. hihi
Ja satser på det...veeeldig mye dårlige sanger,men Sverige var bra,de kan oxo nå langt ikveill...hun har jo vunnet før oxo,kansje ikke så rart.. hihi
twinanne Forumet er livet 24 Mai 2008 #4 Heier på Maria jeg også, det var mange dårlige sanger. Men jeg har litt problemer med å konsentrere meg om sangene også, he eh...
Heier på Maria jeg også, det var mange dårlige sanger. Men jeg har litt problemer med å konsentrere meg om sangene også, he eh...
twinanne Forumet er livet 24 Mai 2008 #5 Ja vi bør vel bli sikret at vi kommer med til neste år, Maria var jo faktisk en av de bedre
hegemw Forumet er livet 25 Mai 2008 #7 norge var bra. men syns også romenia var bra. men det var utrolig mange bra låter med i år. men syns ikke russland burde vunnet.
norge var bra. men syns også romenia var bra. men det var utrolig mange bra låter med i år. men syns ikke russland burde vunnet.
C Cizza03 Forumet er livet 25 Mai 2008 #8 Jeg synes heller ikke russland skulle vunnet...ja 5.plass var kjempebra det da[:)] hihi[;)] Jeg fikk frysninger av maria=))[:D]
Jeg synes heller ikke russland skulle vunnet...ja 5.plass var kjempebra det da[:)] hihi[;)] Jeg fikk frysninger av maria=))[:D]
*Bobbo* Forumet er livet 25 Mai 2008 #9 ORIGINAL: CiZz82 Jeg synes heller ikke russland skulle vunnet...ja 5.plass var kjempebra det da[:)] hihi[;)] Jeg fikk frysninger av maria=))[:D] Sign denne. Helt enig. [:)] Maria var kjempe flink igår.
ORIGINAL: CiZz82 Jeg synes heller ikke russland skulle vunnet...ja 5.plass var kjempebra det da[:)] hihi[;)] Jeg fikk frysninger av maria=))[:D] Sign denne. Helt enig. [:)] Maria var kjempe flink igår.