GRAND PRIX

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Noen som så på GP ikveld? Må bare si jeg ble mega skuffet når jeg så/hørte hvem som vant..Sangen var jo ikke fin i det hele tatt.. Den kommer nok ikke langt i Athen vil jeg tro... 

Ja jeg så på ikveld, og syns den var super fin!

Tror ikke den når langt i det internasjonale, men det var så godt å høre noe som ikke er så jævlig typisk GP!!

Men da sang de ikke på Norsk..De andre landene kommer ikke til å skjønne en dritt....

ORIGINAL: GoUngen

Har ikke fått sett på det jeg [:@] hmmm
Gått glipp a no? hihi [:D]
Hva har du gjort i dag da Tvilling ??

Åssen går det me lille jenta di i magen ?? [;)]

Nei du har ikke gått glipp av noe særlig..For det var den mega dårlige sangen som vant..
Har ikke gjort så mye idag egentlig..Bare tatt livet med ro..Gikk oss en liten tur ute i snøstormen tidligere idag..

Å med H*N i magen går det bra med..Har endelig begynt å kjenne at det er litt liv der inne nå..

Har du gjort noe artig da GoUngen?

Vært dyktige dere oxo idag da..
Ikke så ofte vi er flinke til å gå turer da..Men hender sånn innimellom..

Ja denne snøen kan godt bli borte nå..Misunner deg som ikke har mange dagene igjen til du får Nurket ditt i hendene..

Ja alt blir litt mere virkelig når en kjenner liv der inne..

rett og slett flaut de synger falskt og dårlig typisk norsk og drite seg ut slik!!

Jeg måtte se på GP da Geir Lillejord og Dean (dragartistene) er venner av meg, syns de var hysterisk festlige!!

ORIGINAL: maria_theresa

Jeg ble drit skuffa da hun Christine Gulbrandsen vant....dritt sang.Nå kommer vi til å få siste plass i grand prix igjen....åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............

enig[:'(]

ikke alle bergensere stemmer på sine egene. jeg ønsket verken henne eler Tor til finalen,var jo flere som var bedre enn de.

de gutta som kom på andre plass var oxo drit dårlig[:'(]

Eg stemte ikkje i det heile tatt, men var berre glad til at ikkje dei drag-gutta vant! Sikkert kult og alt det der, men synge var dei no ikkje så god til... men det er no mi meining!
Det som eg vart skikkelig skuffa over var at folk i Oslo Spektrum "bua" når det vart klart kem vinnaren vart!!!! Det var skikkelig usportslig gjort! Og eg kjente at eg vart skikkelig irritert! Folk klarer vel å oppføre seg litt? Håper for Christine Guldbrandsen sin del at ho ikkje fekk det med seg! Ho synger heilt nydelig forresten, det er det ingen tvil om syns eg. Men om sangen når toppen i den internasjonale, det veit eg ikkje... Aldri godt å vite. Vi får vente og sjå! Blir spennande! [;)]

Synes sangen var kjempefin jeg...[:)]

Back
Topp