Gran Canaria , Puerto Rico

S_C

Elsker forumet
Noen som har vært i puerto rico som har ett flott hotell å anbefale??
Skal mest sannsynlig reise med Startour pga reise dagen passer best med de..

Håper noen kan hjelpe til litt da jeg aldri har vært der før og vil gjerne ikke velge et hotell langt oppi fjellet med 100 trapper osv[;)]

Dytte hjelp taes i mot med takk[:D]

dytt[:)]

http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/puerto-rico/leiligheter-revoli-playa/

Dette er helt ok. Bare et lite stykke til stranda og shoppingsenteret. Kunne fint dratt tilbake her[:)]

Supert, det ene fra startour der har jeg vurdert.
Ønsker bare ikke havne langt opp i fjellsidene som nevnt, vil helst være på bakken.[;)]

Noen flere?[:D]

Hvis du ikke vil opp i fjrellsiden så er kanskje ikke det riktig sted og dra.
Kan virkelig anbefale playa de cura. Ligger 5 min unna puerto rico med taxi mye roliger
Og du har en fin strand som tilhører hotelletne som ligger der. Et er for barnefamilier
Og det andre er kun for voksne.

Ja, men skal i et bryllup som skal være like ved puerto rico, derfor jeg har hengt meg slik opp i det.[:)]

ORIGINAL: ~Ole Leanders mamma~

Puerto Mogan er er vakker vakker by, jeg ville bodd der... Bare å ta båt eller buss til Puerto Rico!

Utrolig vakkert sted. Forelsket meg i den byen.
MASSE gode resturanter der og[:)]

ORIGINAL: Waka

ja :)

kjempe fint der....

vi var på marina suits (?) noe sånt.. ser ikke fint ut på bilde.. men er
kjempe fint der.. reint og enkelt...

her har vi vært også. kjempe fint

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Puerto Mogan er er vakker vakker by, jeg ville bodd der... Bare å ta båt eller buss til Puerto Rico!

Utrolig vakkert sted. Forelsket meg i den byen.
MASSE gode resturanter der og[:)]

Ja jeg vet, vakker by. Vi ble egentlig litt mutte når vi oppdaget Mogan, likte oss ikke særlig godt på Puerto Rico, hehe[:)]

Vi bodde playa de cura,
Er jo et lite stille sted. så vi dro heller til Mogan enn til puerto rico.

sjekk på privat markede om du kan leie en leilighet på Anfi del mar, er kjempe fint sted. Tar ikke lange ture inn til puerto rico heller, ikke langt til sjømanskirken heller. Regner med at det er der bryllupet skal være.

Back
Topp