Gran Canaria på vinteren?

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har noen erfaringer å komme med? Når ville du reist hvis muligheten var november til februar?

Har vært i arguinegin og områder rundt der, og i las palmas. Været er mye mer stabilt og varmere lengre sør, men jeg synes d er langt triveligere i las palmas! D kommer mye an på hva dere er ute etter, og budsjett og sånn, selvfølgelig. Litt usikker på når d er best å reise i den perioden... Har badet i havet når jeg har vært der, både i november og nyttår og mars! ☺️

Billigst å reise før jul, og de siste årene har det vært veldig bra vær på den tiden, type 25 grader. Da på sørsiden, Puerto Rico/Amadores. Jeg synes det er helt fantastisk å reise bort på den mørkeste tiden! :)

Reiste til Arguinegin i Desember. Var herlig. Været var fint og jeg kunne bade i sjøen enda. På dagtid lå nok temp på rundt 25 grader. Og på kveldstid ble det kjølig da :p Koselig tid også. Rett før jula, så juletre var pynta og alt der nede :D

Har vært to-tre år i Puerto Rico i slutten av november -begynnelsen av desember. Gode temperaturer! :) Ikke altfor mye andre turister i grunn.

Jeg var nedover i november for 2 år siden, det var varmt og godt!
Spesielt deilig å reise fra vinteren i Norge og få på seg sandaler :woot:

Back
Topp