Gran Canaria og pass til små barn?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Mormor har nå sagt at vi SKAL reise til Gran Canaria i januar/februar og bestisene sponser tur på samboern, meg og ungene[:D][:D]

Lillemor er da 21-22 mnd og lillemann er da 3-4 mnd. Hvordan blir det med pass til dem? Det er jo noe nytt hele tiden og siden folk reiser så mye så er det sikkert noen som vet her inne også[:)]
Går de på våre pass eller er det noe som i det hele tatt må fikses til dem? Eller er det bare å kjøpe biletter og hoppe på flyet??

Takker for svar[:)]

Alle må ha eget pass.

oj til bebbin og...takk for svar.

hva koster dette ca?

bare om noen vet her og nå da. vi sjekker jo dette nøyere selv etter hvert. men kjekt om noen bare vet på stående fot.

hvor lenge varer baby pass og barne pass?

Hold på gire meg skikkelig opp her jeg kjente jeg, for jeg tenkte barnepass. Så for meg at du mente slik bamseklubb ol....[:-] Men så til saken, alle må ha eget pass. [;)]

Pass til så små barn varer vel i to år mener jeg, og koster rundt om 200 kr stykket. [:)]

ORIGINAL: *Prinsessa

oj til bebbin og...takk for svar.

hva koster dette ca?

bare om noen vet her og nå da. vi sjekker jo dette nøyere selv etter hvert. men kjekt om noen bare vet på stående fot.

hvor lenge varer baby pass og barne pass?

Hva betalte jeg i sommer da... 275 for passet til jenta mi? Og tror det varer ett år eller noe sånt. Tok bilde hos fotobutikk [:)]

kan man gjøre alt på politistasjonen? eller er det spesielle bilder/foto som må taes?

husker da jeg skulle ha pass til meg sjøl, krangla som fanden med ho politi dama bare pgr hårfargen haha....dama var fargeblind.[8D]

Passene varer i 2 år når de er så små, koster 270 kroner.
Alle må ha eget pass, og bilde av de små må du ta i fotobutikk, ettersom fotoautomatene som står på politikontorene ikke alltid er like gode på så små unger.

kan man gjøre alt på politistasjonen? eller er det spesielle bilder/foto som må taes?

husker da jeg skulle ha pass til meg sjøl, krangla som fanden med ho politi dama bare pgr hårfargen haha....dama var fargeblind.[8D]

du kan ta bilder på politistasjonen.

ORIGINAL: *ToSmå*

ORIGINAL: iselinn88

du kan ta bilder på politistasjonen.

Her jeg bor tar de ikke bilder av barn som er under 6 år..

jeg får høre her i østfold om de eventuelt tar. hvis ikke så finnes det fotobutikker.[:)]

takker for svar/[:)]

Husk at man må ha personnummer når man skal ha pass så send inn navnepapirer med en gang barnet er født [;)][:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Husk at man må ha personnummer når man skal ha pass så send inn navnepapirer med en gang barnet er født [;)][:)]

ja det er sant.
jenta vår var navnløs lenge+ at det tok evigheter med å få godkjent navnet. så det skal vi huske på denne gangen[:)]

Back
Topp