Gran Canaria med barn

Martes

Elsker forumet
Planen var å dra til Thailand med Amelia når hun var seks måneder. Men etter masse propaganda fra helsestasjon, endte vi opp med noe mer tradisjonelt, Gran Canaria. (bakterier, lang reise, varme.)

Noen som har vært på Gran Canaria med baby ? Hotellet ligger i playa del Ingles. Noe reisebyrået ikke anbefalte oss, pga mye festing. Noen som har erfaringer ?

Ville heller reist til arguineguin, der det er litt roligere [;)]
Flere familiehoteller osv.

kjempefint i playa men mye festing som sagt, men kan få det kjempefin på familie ferie der selv om. Hva heter hotellet?

ORIGINAL: twinmother

bahia feliz [:)]

her var jeg alene med mine tre i februar.ungen storkoste seg der.

Vi skal til gran canaria i mars [8D]
Da er Emil Andre 8 mnd [:)]
Vi skal ligge på et hotell som heter amfi del mar [;)] , må være medlem av hotellet for å bo der da.
Det ligger mellom porto richo og arguineguin [:D]

ORIGINAL: Evyvea

Vi skal ligge på et hotell som heter amfi del mar [;)] , må være medlem av hotellet for å bo der da.

ÅHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! verdens beste hotell, har bodd der mens jeg gikk på skole, fy fader som jeg misunner deg!!!

ORIGINAL: Evyvea

Vi var der på bryllupsreise i fjor desember. Fikk reisen av svigermor og typen. En helt fantastisk plass å være! Å så nydelig lagt opp til barn og alt!! Masse bilder derifra ja!![:D][:D][:D] *savnesavne*

Var på Amadores i oktober.
Må bare si, vi var en kveld i Playa Del Ingles, men var ikke så mye vi fikk med oss av selve plassen, var kun på Hard Rock Cafe. Tror det er mest ungdommer som reiser dit..
Ellers syns jeg Gran Canaria (ihvertfall Amadores og vårt hotell Gloria Palace Royal) var helt topp med små barn!
Vi var to familier som reiste, med hvert vårt barn og vi storkoste oss![;)]

ORIGINAL: eiraan

Ville heller reist til arguineguin, der det er litt roligere [;)]
Flere familiehoteller osv.

Det mener jeg også, eller kansje puerto rico, det er veldig familie venlig. =)
Er utrolig mye ungdommer i playa del ingles.

ORIGINAL: twinmother

bahia feliz [:)]

der har vi hvert flere ganger, stille og rolig. dit ville jeg ha dratt. veldig familie/barnevennlig.

Tror dere det er mye ungdommer der i februar? Tenkte det var mest av de der på sommeren jeg [8|] Har lyst å dra til en by hvor det skjer litt mer enn bare en butikk og en restaurang..

Jeg har bodd på gran canaria, og hvis du skal reise med barn, så er playa del ingles og puerto rico ikke de beste plassene. ikke las palmas heller. Det blir for mye festing og tull. Men maspalomas, arguineguin og bahia feliz er kjempefine plasser. Det er også fint å leie leilighet på Amfi del Mar, men hvor lett det er vet jeg ikke.

Back
Topp