Gran Canaria med baby?

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har vert???
Vi reiser dit 5 januar, og lurer på hva jeg må ha med av mat.. Finner jeg samme mat der som her, tenker da glassmat (middag, frukt). Han er ganske kresen av seg. Hvordan er det å pakke slikt i kofferten for dere som har gjort det?? Grøt tenkte jeg ta med da jeg pleier blande to forskjellige sammen.

De to gangene jeg har vært i syden med baby, har jeg tatt med både middagsglass, grøt og bleier. Er jo ikke så mye man bruker på en uke, og det kan være noe knot å finne riktig mat/bleier på et anna språk. Og maten risikerer du at minien ikke vil ha.. Det tar jo ikke så mye plass, og så har man litt ekstra plass når man skal hjem!

Glassene kan du legge i en plastboks i kofferten om du er redd for at de knuser..

Går en del glass på en uke her hos oss, iallefall to for dagen, en middag og en frukt/yoghurt.
Men takk for svar, bleier tenkte jeg ta med, fått høre det er himla dyrt, iallefall til her hjemme[:D]
Å pakke de i boks var ikke dumt, er jo trist om alle klærne blir grisa til på vei ned..

Vi var på Gran Canaria - Playa del Ingless nå i november. Vi hadde med oss alt vi trengte av mat til minsten, men vi fant tilfeldig ut at du fikk kjøpt helt det samme som i Norge på noen apoteker der. Vi hadde med to glass per dag og det ble ca. 4-5 kg ekstra i bagasjen. Når det gjelder bleier koster de runt 9 euro per pakke. Men for å være på den sikre siden ville jeg vel satset på å ta med meg hjemmefra hvis barnet er litt kresent.

God tur og god ferie.

Back
Topp