Vi har tenkt å slå på stortromma og bestilte en tur til GC på nyåret. Da er jeg 25 uker på vei, vurderte det dit at det er ikke den lengste flyturen, jeg er sannsynligvis ikke for svær at det er ubehagelig, og vi får nok ikke noe ordentlig sommer ferie da bebisen blir bare 3 måneder i juli. (Har forresten noen reist med så små på ferie før eller er det som å skyte seg i foten?)
Jo så var det den turen. Jeg har begynt å tenke over alt det jeg ikke kan spise og ikke kan kontrollere på hvor godt vasket frukten og grønnsakene i salaten er f.ex., at ikke noe har vært i kontakt med annet som jeg ikke kan ha, at kjøttet er helt sikkert ordentlig gjennomstekt. Og må jeg si at på alle bildene av buffet er det serrano skinke og jeg bare kjenner jeg får vann i munnen. Så stusselig å være på ferie i spania og ikke kunne spise veldig mye.. Har noen vært gravid og spist buffet i utlandet og har det gått greit?
Vi vurderte det også at thailand og bali og sånt er helt sikkert mye verre, der får jo alle i seg noe bakterier ila turen og det har vi også hatt, men nå er jeg engstelig for GC også
det er så klart tryggest å ruge hjemme..
Jo så var det den turen. Jeg har begynt å tenke over alt det jeg ikke kan spise og ikke kan kontrollere på hvor godt vasket frukten og grønnsakene i salaten er f.ex., at ikke noe har vært i kontakt med annet som jeg ikke kan ha, at kjøttet er helt sikkert ordentlig gjennomstekt. Og må jeg si at på alle bildene av buffet er det serrano skinke og jeg bare kjenner jeg får vann i munnen. Så stusselig å være på ferie i spania og ikke kunne spise veldig mye.. Har noen vært gravid og spist buffet i utlandet og har det gått greit?
Vi vurderte det også at thailand og bali og sånt er helt sikkert mye verre, der får jo alle i seg noe bakterier ila turen og det har vi også hatt, men nå er jeg engstelig for GC også
det er så klart tryggest å ruge hjemme..

dro ut og spiste middag som regel, men tok også pizza når de brakte det ut på buffeten og koste meg med gode varme gryter, poteter og stekte grønnsaker. Til frokost og lunsj var det som regel varmebehandlet grønnsaker og slikt, det spiste jeg en del av. Pannekaker, brød, bacon om det ser ok og varmt ut osv osv