Gran Canaria, Arguineguín

martaIfarta

Elsker forumet
Jeg var der - på samme hotell også! Jeg var da 16 år og på ferie med familien. Hotellet er super-fint og jeg husket spes frokosten som sinnsykt digg! Et skikkelig familie-sted! Perfekt for små barn :-)

Har vært det ja..Oldefaren min bodde der[:D] Kjempe fin plass... Skulle gjærne reist der selv i sommer... Men vi skal til Danmark[8|][8D][:D]

åååååå,nei nå gleder jeg meg helt sykt!![:D][:D][:D]
nesten hele hotellet er pusset opp i 05-06,alt nesten nytt!!
har bestilt frokost hver morgen vi,blir digg jah!![:D]

Jeg har vært der, på det hotellet to ganger. kjempefint!!!

ORIGINAL: nettemor

Jeg har vært der, på det hotellet to ganger. kjempefint!!!

så arti[:D]
har leilighel i 1.etg vi,rett attme bassenget[;)]

*misunnelig*

er så glad i gran canaria

Vi var på samme hotell i september. Skikkelig fint hotell, og hærlig basseng.. Men dessverre så var jeg så plaget med svangerskapskvalme at jeg spydde hele oppholdet, og kjenner at jeg blir skikkelig kvalm bare jeg ser linken du har lagt ut... En ting som er negativt der, er alle duene! Om morgnen når folk sitter ute og spiser frokost er det fullt med duer som hopper opp på bordene og sånn.. ÆSJ.. Vi klagde på det, så forhåpentligvis er det blitt bedre nå..

he he ja det er en del duer der ja, de satt på gelenderet på terassen vår, en due gikk faktisk inn i leiligheten vi hadde

ORIGINAL: pebbles

Vi var på samme hotell i september. Skikkelig fint hotell, og hærlig basseng.. Men dessverre så var jeg så plaget med svangerskapskvalme at jeg spydde hele oppholdet, og kjenner at jeg blir skikkelig kvalm bare jeg ser linken du har lagt ut... En ting som er negativt der, er alle duene! Om morgnen når folk sitter ute og spiser frokost er det fullt med duer som hopper opp på bordene og sånn.. ÆSJ.. Vi klagde på det, så forhåpentligvis er det blitt bedre nå..

ORIGINAL: nettemor

he he ja det er en del duer der ja, de satt på gelenderet på terassen vår, en due gikk faktisk inn i leiligheten vi hadde

ORIGINAL: pebbles

Ja hos oss også satt det plutselig en due på kjøkkenbordet.. Og jeg er livredd fugler, spes duer så det ble en nokså høylytt affere da jeg stirra dua i hvitøyet.. Men syntes det er skikkelig ekkelt å ha sånne lusedyr rundt meg når jeg skal spise..[:'(]

huff da,æsj æsj,men går iskkert bra[;)]

Back
Topp