Gradert sykemelding

Spiredrøm

Forelsket i forumet
Etter 5 uker 100% sykemeldt pga utmattende kvalme og oppkast, skal jeg nå begynne å gradvis komme tilbake. I morgen skal jeg på seinvakt (jobber som sykepleier) men nå ligger jeg her med feber og vond hals (i tillegg til kvalme og oppkast) og sønnen min på 4 år har fått ørebetennelse..... Vet ikke hvordan i huleste jeg skal gjøre dette. Faren kan være hjemme med poden, men jeg er overhodet ikke i form. :( Jeg er så lei av ikke å fungere!

Ta deg en ny tur til legen. Det er ingen som takker deg for at du presser deg tilbake i jobb dersom formen ikke tillater det. Prøv å tenke at dette er en kortvarig periode, selvom det føles lenge nå, og at i denne perioden er det viktigste du kan gjøre å ta vare på deg selv:Heartred
Formen vil jo mest sannsynlig bli bedre om en stund og da vil du ha mer å gi av deg selv på jobb også:happy:

Enig med aria0306 - Ingen som takker deg OL du reiser på jobb når du burde vært hjemme. Viktig å lytte til kroppen og hverdagen din :)

Takk for støtten dere. Jeg bare føler det blir så dumt å ikke prøve når jeg la en plan med sjefen min på mandag. Så jeg drar nå på jobb, men har ikke noen store forventninger om å være den største ressursen... er 11+1 i dag. Ville dere fortalt kollegaer om ståa, for litt forståelse?

Takk for støtten dere. Jeg bare føler det blir så dumt å ikke prøve når jeg la en plan med sjefen min på mandag. Så jeg drar nå på jobb, men har ikke noen store forventninger om å være den største ressursen... er 11+1 i dag. Ville dere fortalt kollegaer om ståa, for litt forståelse?

Jeg fortalte kollegaer det når jeg var 12 uker :) Fikk ikke så mye forståelse syntes jeg, jeg er også sykepleier. De bare oi gratulerer, også når man jobber er det liksom glemt!