Grad/Tittel??

¤Ida

Gift med forumet
Må vist fylle ut "oppnådd grad/tittel" på skolene...
hva kan jeg skrive på barne og ungdomsskolen??
helse og sosial?
og barne og ungdomsarbeider??

ORIGINAL: Malin!

er du utdanna barne- og ungdomsarbeider så er jo det tittelen din. Er du ikke ferdig utdanna så har du ingen tittel.

Men det står på den CVen man kan fylle ut elektronisk på nettet at man MÅ fylle ut det punktet...å skal jeg skrive på b-u skolen?? helse og sosial må jeg vel fylle ut, men har jo ikke noe tittel eller grad da...

Fullført videregående

Barne og Ungdomsskolen er obligatorisk for alle så det skal ikke føres opp på noen CV. Tillel din blir "fagbrev i BU arbeider! om du har det. Har du ikke fagbrev har du ingen tittel! Titler og grad er mer beregnet på om du har Bachelor/Master ol fra høgskole/universitet!

ORIGINAL: ¤Ida

Må vist fylle ut "oppnådd grad/tittel" på skolene...
hva kan jeg skrive på barne og ungdomsskolen??
helse og sosial?
og barne og ungdomsarbeider??

Det er vel kanskje bare hvis man har tatt høyere utdanning at man skriver det på? [8|] Bachelor/master/professor grad f.eks? Barne og ungdoms skolen skal du vel ikke skrive på i det hele tatt?

Ooops der svarte jeg og BG09 nesten på likt... [;)]

ORIGINAL: BG09

Barne og Ungdomsskolen er obligatorisk for alle så det skal ikke føres opp på noen CV. Tillel din blir "fagbrev i BU arbeider! om du har det. Har du ikke fagbrev har du ingen tittel! Titler og grad er mer beregnet på om du har Bachelor/Master ol fra høgskole/universitet!

Riktig!

Back
Topp