Graco evo!

Nei dessverre, ikke hørt om :) Men Graco er jo et kjent merke, er det en trille? Er vanlig i USA i allefall.
 
Ingen erfaringer her, men fikk jammen lyst på den! :p
Ja den ser bra ut... Og har det eg ønsker! Men e jo ingen som har erfaring me den og ingen her har den så en kan få prøvd den... Så e litt skeptisk! En ekstra pluss e jo at den e på tilbud no! ;)
 
Va og kikka på vogn idag... Ikkje evo men vogner som ligna og då kom eg over denne! Så no trur eg heller eg går for denne paraplytrilla! ImageUploadedByBV Forum1429730880.292411.jpg
 
Den så fin ut! Hvor hadde de den? Bor ikke du i Ringsaker området? Hvis jeg ikke tar helt feil :p
Det e riktig! Budde i Brumunddal, men har flytta til Hamar! Kjøpt på maxi på Hamar om du e kjent?! Va satt ned fra 2500 til 1500!!! Veldig kjekk! ;) dei har igjen 3 stk... Trudde ikkje dei fekk tak i fleire no sa han! Dei har vore veldig populære!
 
Det e riktig! Budde i Brumunddal, men har flytta til Hamar! Kjøpt på maxi på Hamar om du e kjent?! Va satt ned fra 2500 til 1500!!! Veldig kjekk! ;) dei har igjen 3 stk... Trudde ikkje dei fekk tak i fleire no sa han! Dei har vore veldig populære!
Oi takk! Spørs om jeg tar en tur å kikker på den i helga da :)
 
Back
Topp