Grøtsorter

Lykke90

Flørter med forumet
Vi skal begynne med grøt og er litt usikker på hva vi skal begynne med. Har dere litt tips? Og kan alle grøtsorter blandes med morsmelk eller er det kun spesielle typer? :)
 
Vi har begynt med maisgrøt fra Semper. Blandes med varmt vann. Kan sikkert bruke morsmelk også.
 
Vi og har begynt med mais. Brukte morsmelk i smaksprøvene (bare løfta opp genseren og spruta oppi :) ), mens nå bruker jeg kokt vann.
 
Bruker ris og maisgrøt med banan fra Nestle og blander med vann :) Har også kjøpt inn mild havregrøt med ris og hvete.
 
Vi og har begynt med mais. Brukte morsmelk i smaksprøvene (bare løfta opp genseren og spruta oppi :) ), mens nå bruker jeg kokt vann.
Fra nestle eller semper? :) har risgrøt med mais og banan pg lurer på om jeg kan blande mm i den.
 
Prøvde ris og maisgrøt med banan fra nestle i dag. Funka dårlig med vann, da kom det i retur. Når jeg tok oppi litt morsmelk var hun derimot veldig fornøyd :)
 
Vi kommer til å starte med melkefri grøt (siden jeg også holder meg unna alle melkeprodukter).
Skal kjøpe Holle risgrøt og Holle hirsegrøt, og kommer til å blande de med morsmelk.
 
Jeg har kjøpt nestle med banan og mais.. Bruker og blande mme i den, da jeg lar han drikke seg mett på mme først for så å gi han litt smaksprøve på grøt :) ser ut som det faller i smak ha ha :p
 
Back
Topp