Grøtpulver i mme?

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Hvordan gjør dere det? Hu virker veldig misfornøyd etter mat og vurderer å prøve det. Men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Veit det er noen her som har prøvd det. Så jeg lurer på hvordan dere blander det. Om dere tar ut noe melkepulver eller ikke osv. Hu kan omtrent spise hele tiden og spiser flasker på 200 ml. Prøver å utsette det litt for å unngå at hu gulper opp alt. Hu kan overspise ganske mye.

Ingen? Hu spiste 200 ml for en time siden og maser igjen. Men mater jeg hu kommer det opp igjen.

Hmm, jeg vet ikke det med grøt i mme dessverre. Men bruker lille smokk? Kanskje det er sugebehov og ikke sult siden det kommer opp igjen? Har selv en storspist gutt, og en liten periode ville han spise hele tiden men det har roet seg igjen. Han ville ikke ha smokk og ble kjempesint når han fikk den, men bare helt plutselig har han begynt å ta den masse. Vet ikke om det hjelper deg men det var iallfall det jeg tenkte på:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hu bruker masse smokk. Må ha den for å sovne. Men nå sovner hu ikke og bare er sint. Vi begynte med smokken sist hu var sånn.

Jeg tok rett og slett å blandet 200ml mme som vanlig, og tilsatte grøtpulver til ønsket konsistens. Det sveller litt iløpet av de første minuttene så ta heller litt for lite pulver enn litt for mye. Vi bruker MAM-flasker og jeg brukte tut nr 2 eller 3, avhengig av hvor tykk melka var.

Jeg tok rett og slett å blandet 200ml mme som vanlig, og tilsatte grøtpulver til ønsket konsistens. Det sveller litt iløpet av de første minuttene så ta heller litt for lite pulver enn litt for mye. Vi bruker MAM-flasker og jeg brukte tut nr 2 eller 3, avhengig av hvor tykk melka var.
OK takk. Vi har avent flasker og bruker allerede nr3. Mannen min er nede på butikken å kjøper grøt nå. Men hva er forskjellen på med og uten gluten? Blir litt forvirra av sånt.

OK takk. Vi har avent flasker og bruker allerede nr3. Mannen min er nede på butikken å kjøper grøt nå. Men hva er forskjellen på med og uten gluten? Blir litt forvirra av sånt.

Jeg er faktisk ikke sikker på hva gluten/ikke gluten har å si for babyer.

❤️ Juli 09 & Juli 13 ❤️

Back
Topp