grøt???

peggy

Gift med forumet
er så itvil om jeg må snart beg med ølitt grøt på kvelden t oddvar, skal ha mat vertfall hver 3 time eler oftere, også om natta, er ike fornøyd, drikker ikke så mye om gangen, men blir veeldoig fort sulten igjenn..
nårti beg dere med grøt ??
tenkte jeg skulle høre med helsesøstera imorgen..

Skal høre med helsesøster eg også om kortid eg kan begynne med det. Elisabeth skal ha mat ca hver 3. time eller oftare. Men ho søv frå ca 21 til 7 kvar natt, så ho krever ikkje så mykje som din Oddvar. Begynte med graut i to dager forje veke, men fant ut at eg ville vente til etter 3 mnd-kontroll no onsdag.
Skriv inn ka helsesøstra di seier, så skal eg prøve å huske på å gjere det samme!!!

Jeg gav Synne litt grøt på dagen og litt middag om kvelden, men jeg snakket med helsesøster i dag og hun sa at jeg kunne holde meg til grøt/velling.
Idag lagde jeg velling til henne og det likte hun godt. Blandet 200ml melk med 2ss risgrøt og det gikk fint gjennom flasketutt nr. 2
Hun fikk flasken kl halv 7, badet halv 8 så ammet jeg henne rett før 8 og la henne inn i sengen med tutten...
Er spent om hun har sovnet for kvelden eller om hun våkner...
Krysser fingrene..[;)]

Hun våknet så bittelittegranne 3-4 ganger, men samboer var bare inne og gav henne tutten og så sovnet hun fort igjen!!
Å for en lettelse..

jonas får litt grøt på ettermiddagen før melken av og til, mn d er mest for min egen del[8D] han er så utrolig ivrig og skjønn når han spiser grøt, får grøten i hele fjeset og sitter å gliser  og ler[:D]

hørte med helsesøstera og de hørtes ikke ut som de va så dum ide.. ho ville kansje ha ventet til han var 3 og en halv mnd.. men var ingentilg i veien for å prøve en helt tynn grøt.. men jeg må bare først finne en butikk som selger Småfolk risengrøt. pga dener helt sikkert uten noe form for melk.. siden han har melke allergi..
hav fik du til svar lilletrille??

Eg fikk til svar at eg måtte vente til ho var 4 mnd. Sikkert sidan ho legger fint på seg, og søv lenge om natta. Så egentlig er eg enig. Skal prøve å klare oss kun med melk i 1 mnd til. Tida går no fort uansett! [:D]

Back
Topp