grøt

cathrine2

Gift med forumet
så i butikken de hadde grøt i fra 4 mnd.. nå er jo jonas nesten 4 mnd så dette måtte vi prøve[:D] hehe lagde en teskje med grøt så han fikk smake.. d ble mye gris d[8D] men så ut som han likte d veldig godt.. men skjønner ikke helt dette her med den grøten.. han får jo bare melk, og d holder jo... men d var tidig å prøve[:)] kansje han skal få litt grøt som tilegg til melken før han legger seg?! hva gjør dere?

Thea får bare morsmelk, og litt vann innimellom på varme dager. Hadde ikke tenkt til å begynne med noe annet på en god stund jeg... har lyst til å ihvertfall full amme i 6 mnd.

vi har allerede begynt med grøt for en stund siden den hipp som begynner fra 4 mnd risgrøt med fersken og banan begynte å lage veldig tynn først så litt tykkere ettervert nå er vi i gang med to måltider og hun liker det veldig og sover så godt om natta 6-7 timer i strekk veldig deilig altså[:D][:D]

hun får jo kun mme har sluttet med amming

Jeg tror nesten at jeg kommer til å prøve grøt når Eskil er 4mnd. Tror han trenger mere "vommfyll" enn bare melk da. Han spiser nemlig så enormt mye alt nå, at jeg har på følelsen jeg sitter ute med puppen hele tiden. Det er nok en del kos også, men jeg ser jo hvor mye den lille kroppen får i seg når han får flaske[:)]

Vegar får velling på kvelden han, for han drakk så masse og ble så fort sulten igjen, så snart skal vi prøve grøt[:)]

her hjemme har Noah kun fått mm. tenkte å begynne med litt vann vi også, men den dagen jeg skulle gjøre det var det blitt kalt ute...
håper på å full amme til han er 6mnd....tror ikke han lider for han sover i fort 7 timer om natten på kun morsmelk. å så er han vel 7kg nå...[:D]

Back
Topp