grøt?

LCG

Blir kjent med forumet
Fredrik-Aleksander ble født 31 desember så han er snart 4 mnd. tenkte jeg skulle begynne og gi han grøt, åssen er det lurt å begynne? har hørt at di kan få litt vondt i magen. hvor mange skjer skal jeg gi han om gangen, og hvor ofte? han sover fra 20.00til 01.00 så til 05.00 så må jeg som regel våkne med han kl 06.00 er litt sliten og håper grøten skal hjelpe til med en hel natt søvn[;)]
 
Vi begynnte for 1 uke siden[:D] helsesøster som anbefalt siden Nora går litt lite opp i vekt..
 
Du må begynne med ris eller mais grøt..
 
Viktig og ikke gi mye..men han vil nok uansett ikke svelge så mye.. siden de er vandt med flytende kommer det automatisk ut med tungen[:D] Vi gi enda en 3-4 tskjeer nå... Men ikke så mye som går ned enda 
 
Kveld nummer to..fikk nok Nora i seg litt for mye..å skrek endel etterpå..så de får nok fort vondt i magen om det blir for mye i begynnelsen før tarmene og magen er vandt med det...
 
Lykke til med grøten![:)]
 
 
På min grøtpakke står det at en skal blande med vann da [:D].
Emma begynte med grøt for 3 uker siden og hun elsker det, nå blander vi litt fruktpure i grøten også. Hun spiser en liten tallerken morgen og kveld. Men jeg ville begynt med bare noen tskjeer først...[:D][:D]
Lykke til.
 
ORIGINAL: løven

På min grøtpakke står det at en skal blande med vann da [:D].
Emma begynte med grøt for 3 uker siden og hun elsker det, nå blander vi litt fruktpure i grøten også. Hun spiser en liten tallerken morgen og kveld. Men jeg ville begynt med bare noen tskjeer først...[:D][:D]
Lykke til.

 
Helsesøster min anbefalte meg og velge en grøt som skulle blandes med melk nå i begynnelsen hvertall[:)]
 
Vi har brukt nestle maisgrøt. Men kjøpte hipp sin og den skal blandes med vann-men det tror jeg er fordi den alt er tilsatt mme pulver[;)]
 
Back
Topp