Grøt

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hvilken grøt gir dere?
Fins det ferdig gråt fra 4 mnd? Ser i butikker kun fra 6 mnd. Eller lager dere den?evnt hvordan?
Og kan en gi smaksprøver smoothie /grøt 6+ mnd eller må det vare fra 4+?

Vet masse dumme spørsmål, men er redd at ikke gjør noe feil :D

De har grøt til 4 mnd her ihvertfall :) tror det var Nestlé sin??:)

De selger grøt fra 4 mnd :) vi har liggende men ikke begynt

Vi har begynt med Nestlé sin havregrøt. Den er fra 4 mnd [emoji4]

Glemte å svare på det med smoothie [emoji28] I butikkene her er alle smoothiene til 6 mnd laget av flere typer frukt/grønnsaker, mens de til 4 mnd inneholder én type. Ville ikke gått for de til 6 mnd, for de skal smake på én og én ingrediens for å finne ut om de reagerer eller ikke [emoji4]

De selger grøt fra 4mnd, nestle sin. Vi har ikke begynt å gi grøt enda. [emoji846] Ho blir 5mnd og fikk sin første smaksprøve i dag, fikk en ørliten babyskje med avokado, stor stas [emoji2]

De selger grøt fra 4mnd, nestle sin. Vi har ikke begynt å gi grøt enda. [emoji846] Ho blir 5mnd og fikk sin første smaksprøve i dag, fikk en ørliten babyskje med avokado, stor stas [emoji2]

Hvordan ga du avokado? Skal gi smaksprøve på det i morgen er planen, men ser for meg at det blir veldig vannete å mose :p

Hvordan ga du avokado? Skal gi smaksprøve på det i morgen er planen, men ser for meg at det blir veldig vannete å mose :p
Moste med gaffel, den blei for tykk til at mini her ville ha, så spedde med mm til en mer passende konsistens. Alene ble den ikke godtatg, så jeg rørte inni litt svisker da ble det popp. Kommer til å kutte ned på mengden svisker for jeg vil bo at han skal like det som den er alene etter hvert

Jeg brukte stavmikser [emoji85]

Det ble altså ikke vannete?

Noen som vet om man kan fryse avokadomosen? Får jo ikke brukt hele når det bare skal bli gitt smaksprøver i begynnelsen :p

Det ble altså ikke vannete?

Noen som vet om man kan fryse avokadomosen? Får jo ikke brukt hele når det bare skal bli gitt smaksprøver i begynnelsen :p
Ble ikke vannete. Kan fryses:) står hvertfall den kan det i boka Babymat [emoji14] har fryst selv men ikke varmet enda

Back
Topp